نماد آخرین خبر

ستاره اینتر: این فصل هم با اختلاف قهرمان می‌شویم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره اینتر: این فصل هم با اختلاف قهرمان می‌شویم

ورزش 3/هاکان چالهان‌اوغلو، ستاره اینتر، می‌گوید این تیم همان میل به پیروزی و انرژی فصل قبل را دارد و در این فصل هم می‌تواند با اختلاف قهرمان سری A شود.ستاره اینتر: این فصل هم با اختلاف قهرمان می‌شویم

 مدافع عنوان قهرمانی سری A شروع سختی در این فصل داشت و با تساوی ۲-۲ مقابل جنوا متوقف شد اما امشب با پیروزی ۲-۰ برابر لچه اولین بردش را رقم زد.

یک گل زودهنگام از دارمیان و یک پنالتی از چالهان‌اوغلو برای تأمین سه امتیاز کافی بود. آن هم در شبی که لائوتارو مارتینز به دلیل مصدومیت از ترکیب نراتزوری خارج شده بود.

چالهان‌اوغلو پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «ما همان عطش و تمایل به پیروزی قبل را داریم. جزئیات در این سطح تفاوت را ایجاد می‌کنند، امروز بسیار خوب بودیم. با انگیزه و ذهنیت درست، می‌توانیم به جلو برویم. به نظرم در این فصل هم می‌توانیم با اختلاف قهرمان لیگ شویم.

آرام آرام به فرم بهتری می‌رسیم. کسانی که در بازی‌های ملی بودند دیر بازگشتند، ما فقط چند هفته تمرین پیش‌فصل داشتیم، اما به آرامی به بهترین فرم ممکن خواهیم رسید.»

دارمیان به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد و پس از پایان بازی اشاره کرد که اکنون فشار بر روی اینتر است تا از عنوان خود دفاع کند.

دارمیان به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «همیشه گفته‌ام، قهرمانی هرگز آسان نیست، اما تثبیت خودمان در صدر و قهرمانی دوباره حتی سخت‌تر است. ما در مقابل جنوا پیش افتادیم و نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم، بنابراین امشب باید حتماً آن ناکامی را در مقابل هواداران‌مان جبران می‌کردیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره