نماد آخرین خبر

رمضانی: تیمی را دست کم نمی‌گیریم و به دنبال صعودیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رمضانی: تیمی را دست کم نمی‌گیریم و به دنبال صعودیم

ورزش 3/کاپیتان خاتون بم در آستانه نخستین مصاف این تیم در لیگ قهرمانان زنان آسیا، در خصوص این تورنمنت گفت و گو کرد.
خاتون بم، تنها نماینده فوتبال زنان ایران در نخستین دوره مسابقات لیگ قهرمانان زنان آسیا، از ساعاتی دیگر به مصاف قهرمان لیگ بوتان خواهد رفت. عاطفه رمضانی، کاپیتان باتجربه خاتون در خصوص تورنمنت پیش رو  در گفت و گو با ''ورزش سه'' گفت: شرایط خوبی داریم، در ایران یک ماه اردو داشتیم و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم؛ در بوتان هم شرایط اردویی خوبی داریم و همه چیز آماده یک رقابت سالم است. امیدواریم بتوانیم از تجربه‌ای که در دوره‌های آزمایشی جام باشگاه‌های آسیا کسب کردیم، استفاده کنیم و نهایت از گروه‌مان به دور بعدی صعود کنیم.
رمضانی در خصوص میزان شناخت تیم از دو هم‌گروهی گفت: فیلم مسابقات هنگ کنگ و بوتان را دیدیم و کادرفنی هر دو تیم را برای ما آنالیز کرده است؛ نماینده بوتان نسبت به هنگ کنگ قدرت کمتری دارد ولی ما هیچکدام را دست کم نخواهیم گرفت.
کاپیتان خاتون همچنین از غایب بزرگ این مسابقه گفت: بزرگ‌ترین مشکل ما فعلا نداشتن نگین زندی است. او از ناحیه مچ پا آسیب دیده و تلاش دکترها این است که او را به مسابقه دوم برسانند.
او همچنین در خصوص اضافه شدن ۵ بازیکن جدید به اردوی این تیم صحبت کرد: رها یزدانی و عارفه سیدکاظمی به عنوان دو دروازه‌بان به همراه، فاطمه پسندیده، ملیکا متولی و امنیه برازجانی، به تیم ما اضافه شدند و با صلاحدید کادرفنی در ترکیب حضور خواهند داشت. ما به دلیل از دست دادن ملیکا محمدی و بهناز طاهرخانی، بیشتر بازیکنانی که توانایی بازی در خط دفاعی دارند جذب کردیم و قطعا حضور آن‌ها می‌تواند به تیم ما کمک کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره