نماد آخرین خبر

همه کامبک‌های‌ سپاهان با مورایس

منبع
فارس
بروزرسانی
همه کامبک‌های‌ سپاهان با مورایس

فارس/تیم فوتبال سپاهان در دوران حضور ژوزه مورایس در این تیم ۵ بار موفق به بازگرداندن نتیجه بازی در لیگ برتر شده است.
تیم فوتبال سپاهان در هفته دوم لیگ برتر در حالی با گل ثانیه‌های پایانی جواد آقایی‌پور مقابل خیبر خرم‌آباد به برتری دست‌یافت که تا دقیقه ۶۷ خود را با نتیجه یک بر صفر بازنده می‌دید.سپاهانی‌ها اما ابتدا با ضربه سر امین حزباوی بازی را به‌تساوی کشاندند و در حالی که همه منتظر سوت پایان این دیدار بودند با تیزهوشی ارشیا سرشوق، ارسال پاس زیبای او و ضربه تمام‌کننده آقایی پور توانستند با یک کامبک شیرین صدرنشین لیگ لقب بگیرند.در دوران حضور ژوزه مورایس در سپاهان و در مسابقات لیگ برتر این برای پنجمین بار بود که طلایی پوشان بازی باخته را با برد عوض کردند.
 نخستین‌بار شاگردان ژوزه مورایس در هفته هفتم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در خانه هوادار تهران، ابتدا با یک گل عقب افتادند و سپس‌ با گل‌های امید نورافکن و رامین رضاییان فاتح میدان شدند.
 دومین تجربه کامبک سپاهان در هفته بیستم همان فصل و در شهرآورد زاینده‌رود رقم خورد، جایی که سپاهان در نقش‌جهان دروازه خود را باز شده دید اما در ادامه با گل‌های‌ مغانلو و احمدزاده، ذوب‌آهن را با شکست بدرقه کرد.
 سپاهانی‌ها برای کامبک بعدی تا هفته چهارم لیگ بیست و سوم منتظر ماندند؛ در جدال پیکان و سپاهان در تهران پیکانی‌ها گل اول را به ثمر رساندند اما سپاهان که در ۳ بازی قبلی تراکتور، ذوب‌آهن و استقلال را شکست داده بود؛ ۳ گل هم به پیکان زد تا با کامکبی شیرین رکورددار پیروزی در هفته‌های نخست لیگ شود؛ البته که کمی بعدتر رای کمیته انضباطی و کسر ۴ امتیاز از سپاهان، این شیرینی را به کام هوادارانش تلخ کرد.
 آخرین بازگشت منجر به پیروزی نماینده اصفهان نیز مربوط به هفته بیست و چهارم لیگ گذشته می‌شود، سپاهان در بندر انزلی به مصاف شاگردان مهدی تارتار رفت و پس از دریافت گل اول، با دبل شهریار مغانلو در نیمه دوم ملوان را شکست داد تا انتقام باخت تلخ دور رفت را از انزلیچی‌ها گرفته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره