نماد آخرین خبر

ادعای مدیرعامل تراکتور علیه پرسپولیس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادعای مدیرعامل تراکتور علیه پرسپولیس!

ورزش 3/با وجود گذشت دو ماه از انتقال سه بازیکن پرسپولیسی به تراکتور، همچنان شایعات در مورد آنها وجود دارد و به خصوص در مورد رقم قرارداد این بازیکنان، اظهارات زیادی مطرح می‌شود.
سعید مظفری‌زاده اما می‌گوید که تراکتور کمتر از سقف بودجه 400 میلیارد تومانی هزینه کرده است: ما با وجود مهاجمی که خریدیم، مقداری با سقف قرارداد فاصله داریم. من می‌بینم صحبت‌هایی می‌شود که چجوری این همه بازیکن گرفتید، اما اگر مدیریت درست در مورد خرید بازیکن اعمال شود، می‌توانید بازیکن بگیرید. ما خیلی برای خرید بازیکن وقت صرف کردیم.
او در مورد قرارداد سه بازیکن پرسپولیسی ادامه داد: ما نسبت به قراردادی که با باشگاهشان داشتند بیشتر پرداخت کردیم اما همان عددی را که می‌توانستیم پرداخت کنیم، دادیم. بحث فقط مالی نیست، مثلا آقای اسکوچیچ پیشنهاد یک میلیون دلاری داشتند اما با عدد بسیار کمتری سرمربی تیم ما شدند.
سرپرست مدیرعاملی تراکتور با اشاره به دستمزد اسکوچیچ اظهار داشت: ایشان به من گفتند 30-40 درصد بیشتر نسبت به قرارداد تراکتور پیشنهاد از تیم‌های ایرانی داشتم اما قبول نکردم. یک دلیلش شخص آقای زنوزی است و آقای اسکوچیچ به خاطر دوستی با ایشان، پیشنهاد را پذیرفتند. روزی که ما با آقای اسکوچیچ به توافق رسیدیم، ایشان برای 24 ساعت بعدش بلیت داشت برای سفر به کویت و سرمربیگری تیم ملی این کشور.
وی اضافه کرد: مذاکرات فشرده با این سرمربی داشتیم. در کل در دوره نقل و انتقالات تا ساعت 1:30-2 شب در باشگاه بودیم و مذاکرات را برای جذب بازیکنان و سرمربی انجام دادیم و همکاران من تا دیر وقت در باشگاه ماندند و کمک کردند تا تیم کاملی را روانه مسابقات کنیم. امیدوارم تمام این تلاش‌ها با کوشش بازیکنان و سرمربیان منجر به خوشحالی هواداران شود.
مظفری‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا او پیشنهاد تراکتور را پذیرفت، توضیح داد: اگر ایشان بحث مالی را می‌خواست در نظر بگیرد، پیشنهاد مالی کویت خیلی بیشتر بود. شرایط باشگاه، پرداختی منظم و... از عوامل جذب بازیکنان است. شما وقتی یک چک بگیرید و ندانید کی پول می‌شود اما مبلغ کمتری بگیرید و مطمئن باشید که پاس می‌شود، قطعا دومی را انتخاب خواهید کرد. امکاناتی که باشگاه تراکتور دارد، از جمله هتل، دو زمین چمن، سالن بدنسازی، استخر و... که باعث شده امکانات خیلی خوبی داشته باشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره