نماد آخرین خبر

پیشنهاد جذاب چلسی؛ معاوضه استرلینگ با ستاره یونایتد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیشنهاد جذاب چلسی؛ معاوضه استرلینگ با ستاره یونایتد!

ورزش 3/چلسی قصد دارد برای معاوضه رحیم استرلینگ با جیدون سانچو با مدیران منچستریونایتد وارد مذاکره شود.
چلسی در تابستان امسال هم روزهای شلوغ و پر هیاهویی را مانند چند سال اخیر در پنجره نقل و انتقالات سپری کرد و مدیران این باشگاه همچنان در تلاش هستند تا بازیکنان جوانی را به این تیم اضافه کنند تا به انزو مارسکا برای ارائه فوتبال مدنظرش در طول فصل پیش رو کمک کرده باشند.
اما آنها در عین حال به فکر فروش چند بازیکن در فرصت باقی مانده تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی هستند و یکی از آنها رحیم استرلینگ است که عملا اعلام شده که دیگر جایی ترکیب چلسی نخواهد داشت و باید به فکر پیدا کردن باشگاه جدید برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ باشد.
ادعای جالبی که در طول چند ساعت گذشته در رسانه‌های انگلیسی مطرح شده این است که باشگاه چلسی علاقه زیادی به جذب سانچو دارد و این احتمال وجود دارد که در چند روز آینده مذاکرات برای معاوضه استرلینگ یا حتی بن چیلول با این ستاره انگلیسی را آغاز کند تا بتواند او را هرچه زودتر به استمفوردبریج ببرد.
رابطه نه چندان خوب سانچو با اریک تن‌هاخ همچنان ادامه دارد و این بازیکن که نیمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در دورتموند سپری کرد احتمالا بار دیگر اولدترافورد را ترک کند و آبی‌های لندن مشتاق هستند که مقصد بعدی او برای فصل جدید باشند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره