نماد آخرین خبر

حرف‌های نگران‌کننده قلی‌زاده برای پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حرف‌های نگران‌کننده قلی‌زاده برای پرسپولیس

ورزش 3/شب گذشته علی قلی‌زاده اولین گل خود در لهستان را به ثمر رساند.
شب گذشته تیم لخ‌پوزنان در حالی به مصاف پوگون زچچین رفت که برخلاف پیش‌بینی‌ها، علی قلی‌زاده در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت و از روی نیمکت بازی را آغاز کرد.
با این حال او در دقیقه ۶۹ وارد زمین شد و تنها هشت دقیقه بعد از ورود به میدان، روی حرکت انفرادی و دیدنی دروازه حریف را باز کرد تا در دومین بازی متوالی در گل‌های تیمش نقش اصلی را ایفا کند.
نکته جالب در مورد گلزنی قلی‌زاده، عدم خوشحالی او و نمایش نوعی نارضایتی از تصمیم سرمربی تیم بود که هواداران پرسپولیس را نسبت به جدایی این بازیکن از لخ‌پوزنان امیدوارتر کرد.
با این حال در ویدیویی که بعد از بازی از مصاحبه قلی‌زاده منتشر شده، او خلاف این تئوری را به زبان می‌آورد و از حضورش در لخ‌پوزنان اعلام رضایت دارد.
قلی‌زاده در این ویدیو میگوید: از گلی که زدم و باعث خوشحالی هواداران لخ‌پوزنان شدم خوشحالم. امیدوارم همین مسیر را ادامه دهن و بتوانم در بازی‌ها موثر باشم.

این در حالی است که قلی‌زاده در بازی قبلی هم یک پاس گل داد و مدیران باشگاه پرسپولیس گفتند که باشگاه لخ‌پوزنان قیمت او را بعد از این درخشش دوبرابر کرده و حالا احتمالا این باشگاه نسبت به فروش ستاره خود بعد از نمایش درخشان کاملا منصرف خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره