نماد آخرین خبر

پرسپولیس یک گردان هافبک دارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پرسپولیس یک گردان هافبک دارد!

ورزش 3/هافبک دفاعی پرسپولیس با پشت سر گذاشتن دوران سربازی به این تیم بازگشته تا اکنون این پست با ترافیک جالبی همراه باشد.
میلاد سرلک که در پنجره زمستانی فصل گذشته راهی ملوان بندرانزلی شده بود تا خدمت سربازی‌اش را پشت سر بگذارد، خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد توانست کارت پایان خدمت خود را دریافت کند و روز گذشته نیز در محل تمرین سرخپوشان حاضر شده تا دوران جدیدش را در این تیم دنبال کند.
با بازگشت میلاد سرلک به اردوگاه پرسپولیس اکنون این پست با ترافیک جالب توجهی مواجه شده است. سرخ‌ها پیش از این مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو و همچنین سینا اسدبیگی را در اختیار داشتند تا این پست با شرایط خاصی اکنون همراه باشد.
در شرایط عادی و با توجه به سیستم مدنظر کارلوس گاریدو، دو بازیکن موفق به حضور در ترکیب اصلی خواهند شد و طی دو بازی ابتدایی فصل سینا اسدبیگی، سروش رفیعی و مسعود ریگی در ترکیب حاضر بوده‌اند.
باید دید با بازگشت میلاد سرلک اکنون شرایط در لیست پرسپولیس به چه شکل خواهد شد و سرمربی اسپانیایی چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا او هر پنج بازیکن این پست را حفظ خواهد کرد یا در فاصله باقی‌مانده تا پنجره نقل و انتقالات تصمیم به قطع همکاری و جدایی یکی از نفرات این پست خواهد گرفت. نقل و انتقالات پنجره تابستانی تا اواخر شهریور زمان دارد و باید دید شرایط برای نفراتی که در اختیار گاریدو هستند به چه شکل خواهد بود.
با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا و فشردگی بازی‌ها البته بعید نیست که گاریدو تصمیم به حفظ تمامی نفرات خود در این پست گرفته و به تناوب و با توجه به شرایط بازی‌ها از آنها بهره ببرد. از سوی دیگر با توجه به نیاز این تیم برای جذب و تقویت در چند پست دیگر و شرایط لیست تیم، بعید نیست که یکی از این بازیکنان در ادامه مجبور به ترک پرسپولیس شود.

به نظر می‌رسد تصمیم قطعی گاریدو بعد از جدال این هفته برابر فولاد خوزستان مشخص شود و باید منتظر اعلام رسمی سرمربی اسپانیایی بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره