نماد آخرین خبر

بلاتکلیف مثل لیگ بسکتبال

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بلاتکلیف مثل لیگ بسکتبال

ایسنا/در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع لیگ برتر بسکتبال زمان باقی است، تعداد تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها مشخص نیست.
طبق آخرین خبرهای موجود درباره آغاز فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، این رقابت‌ها از تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ آغاز می‌شود ولی تاکنون خبری از معرفی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات نیست. 
با وجود اینکه مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده بودند تا پایان هفته گذشته لیست تیم‌های شرکت کننده در لیگ مشخص می‌شود اما برخلاف انتظارات هنوز تعداد نهایی تیم‌ها هم مشخص نیست و برخی تیم‌ها هم حضورشان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
طبق آخرین خبرها تیم لیموندیس شیراز از ادامه حضورش در لیگ برتر انصراف داد و تیم پر افتخار مهرام نیز با وجود اینکه رسما انحلال خود را اعلا نکرده است، فعلا برای حضور در فصل جدید نیز اعلام حضور نکرده است.
در سال‌های گذشته بارها شاهد این بوده‌ایم که تیم‌های پر افتخار لیگ برتر منحل شده‌اند و اکنون این وضوع درباره تیم مهرام هم مطرح است. با وجود اینکه فعلا این موضوع رسما اعلام نشده است، باید دید سازمان لیگ و فدراسیون چه برنامه‌ای برای جلوگیری از این موضوع ارائه می‌کند. 
البته طبق خبرهای غیر رسمی، فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ایران با ۱۰ تیم برگزار خواهد شد و با این حال اما فعلا باید منتظر خبر نهایی از سوی سازمان لیگ بود. اتفاقی که برخلاف لیگ‌های معتبر جهانی در لیگ ایران رخ نمی‌دهد و برای سال‌های آینده نیازمند برنامه‌ای منسجم است.

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره