نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بوبکر کامارا به سپاهان پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بوبکر کامارا به سپاهان پیوست

ورزش 3/روز گذشته بود که باشگاه سپاهان با انتشار یک ویدئوی کنجکاوکننده که پیش‌تر مشابهش را برای امین حزباوی استفاده کرده بود، خبر از خرید جدیدی داد که ملیتی فرانسوی دارد که بلافاصله مشخص شد این بازیکن بوبکر کامارا بازیکن مطرح فصل گذشته الجزیره امارات است که قرار است برای حل یکی از بزرگ‌ترین خلأهای تیم مورایس به ایران بیاید.
سپاهان در پایان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر با جدایی چند مهره کلیدی خود مواجه شد که شهریار مغانلو یکی از شاخص‌ترین مهره‌های جدا شده بود؛ مهاجم تنومندی که در دو فصل اخیر عنوان بهترین گلزن مسابقات فوتبال را از آن خود کرد و هواداران سپاهانی و مورایس چندین هفته و ماه بود که انتظار جذب جایگزینی سرشناس را برای پر کردن جای او داشتند.
درنهایت پس از جذب 7 سهمیه لیگ برتری و استیون انزونزی که برای بهبود مرکز میانی سپاهان آمد، مدیران باشگاه سپاهان در سکوت فرایند جذب کامارا را دنبال کردند و روز گذشته این بازیکن وارد ایران شد و بلافاصله در ایفمارک حاضر گردید و تست‌های پزشکی را برای عقد قرارداد رسمی پشت سر گذاشت.
دقایقی پیش بود که باشگاه سپاهان به صورت رسمی از خرید جدید خود رونمایی کرد تا به این ترتیب طلایی‌پوشان شاید آخرین فعالیت خود را در بازار تابستانی لیگ بیست و چهارم پشت سر گذاشته باشند.

کامارا که زاده فرانسه است، پس از درخشش در موناکو به فوتبال بلژیک می‌رود و سپس در آمیان نامی برای خود دست و پا می‌کند تا در ادامه با انتقالی بزرگ راهی فوتبال انگلیس و فولام شود. این مهاجم موریتانیایی در بدو حضورش در لیگ انگلیس عملکرد خوبی داشت، اما برخی بداخلاقی‌ها سرانجام او را از ترکیب اصلی این تیم و سپس اردوی فولامی‌ها دور کرد تا پس از رفت و برگشتی که به فوتبال ترکیه و سپس لیگ برتر داشت، کامارا از سطح اول فوتبال دنیا فاصله بگیرد.

این مهاجم 29 ساله و 178 سانتی‌متری طی سال‌های اخیر با درخشش در یونان نام خود را همچنان در دایره فوتبال نگه داشته است و به نظر می‌رسد به واسطه هم‌تیمی بودن در آریس یونان با برایان دابو به پیشنهاد ایران و سپاهان رسیده که حالا ماجراجویی جدیدی را پیش روی او قرار داده است.
مدیران باشگاه سپاهان البته باید حالا به دنبال مهیا کردن شرایط برای صدور کارت بازی کامارا و سه بازیکن دیگر تیم یعنی هادی محمدی، مهدی لیموچی و استیون انزونزی باشند تا مورایس بتواند با رقابتی که میان بازیکنان در خط هجومی ایجاد شده، با شرایط بسیار بهتری اقدام به انتخاب نفرات هجومی خود در مسابقات پیش رو کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره