نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

کارت بازی گوستاوو بلانکو صادر شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کارت بازی گوستاوو بلانکو صادر شد

ورزش 3/دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر برای استقلال، جواد نکونام و هواداران پرشمار این تیم پایتخت در حالی با پیروزی مقابل شمس آذر و تساوی مقابل ملوان همراه شد که کادر فنی این تیم اجازه استفاده از گوستاوو بلانکو را نداشت و سرمربی تیم در نشست خبری پس از دیدار برابر ملوان نسبت به این موضوع گلایه داشت.
حالا و در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار هفته سوم استقلال مقابل استقلال خوزستان که قرار است در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شود، مسئولان باشگاه استقلال دست به کار مهمی زدند و توانستند کارت بازی مهاجم آرژانتینی خود را بگیرند.
رسانه رسمی باشگاه استقلال با اعلام این خبر نوشته است: «پس از تلاش‌های صورت گرفته، امروز قرارداد گوستاوو بلانکو با استقلال ثبت و کارت بازی او صادر شد. به این ترتیب بلانکو می‌تواند در صورت صلاحدید کادر فنی، استقلال را در مصاف با هم نام خوزستانی همراهی کند.»

استقلال پنج‌شنبه باید از ساعت 20:30 در اهواز به مصاف استقلال خوزستان برود و اگر مسئولان این باشگاه نمی‌توانستند تا آخر وقت اداری امروز مجوز بازی بلانکو را بگیرند، او فرصت حضور مقابل استقلال خوزستان را پیدا نمی‌کرد، اما به هر ترتیب آنها 48 ساعت پیش از مسابقه هفته سوم مجوز بلانکو را گرفتند.
پس از ماجرای پرحاشیه فسخ قرارداد مهرداد محمدی که به دلیل محرومیت، اجازه بازی در 6 هفته ابتدایی لیگ را نداشت. صدور کارت بازی بلانکو خبر خوشی برای هواداران استقلال و همینطور کادر فنی این تیم به شمار می‌رود که در بخش هجومی به این بازیکن نیاز مبرم داشت


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره