نماد آخرین خبر

طاهرخانی: کنار خرم‌آبادی‌ها می‌رویم برای امتیاز ششم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طاهرخانی: کنار خرم‌آبادی‌ها می‌رویم برای امتیاز ششم

ورزش 3/خیبر خرم آباد بعد از قهرمانی در لیگ آزادگان اکنون چشم به موفقیت در لیگ برتر دوخته است. هرچند آنها در ثانیه‌های پایانی جدال با سپاهان به عنوان مدعی این فصل امتیاز از دست دادند. حمید طاهرخانی بازیکن موثر خیبری‌ها درباره شرایط تیمش پیش از دیدار این هفته می‌گوید: امید زیادی داشتیم مقابل سپاهان به نتیجه برسیم. بازی خوبی هم به نمایش گذاشتیم و تا لحظات پایانی هم در آستانه کسب حداقل امتیاز بودیم. درباره مسائلی که کارشناسان حرف زدند نمی‌خواهم چیزی بگویم و قطعا باشگاه پیگیر این موضوع خواهد بود. اما نکته امیدوارکننده انگیزه و جاه‌طلبی تیم ما بود که به خوبی پتانسیل خودمان را در این بازی نشان دادیم.
وی ادامه داد: از سپاهان مدعی جلو افتادیم و تا ثانیه‌های پایانی حداقل امتیاز را می‌توانستیم کسب کنیم اما هر چه بود این بازی تمام شد و به فکر بازی‌های بعدی خواهیم بود و امیدوارم شگفتی بزرگی را در این فصل شکل بدهیم.
طاهرخانی درباره صحنه قیچی‌اش در بازی ابتدایی فصل که با برخورد به تیرک به گل تبدیل نشد نیز گفت: خیلی حیف شد و می‌توانستم یک گل قشنگ بزنم. اما مهم برد تیم بود و خوشحالی هواداران. طی مدتی که اینجا (خرم آباد) هستم، احساس خوبی نسبت به هواداران دارم. آنها صادقانه و بدون هیچ چشم‌داشتی حامی بزرگی برای ما هستند و در کنار آنها می‌توانیم اتفاقات قشنگی را شکل دهیم.

طاهرخانی درباره بازی این هفته تیمش مقابل ذوب آهن نیز گفت: دوباره در خانه بازی داریم. قطعا انگیزه اصلی ما پیروزی در این بازی خواهد بود. نباید اسیر تجربه حریف شویم و این‌بار در تمامی دقایق با تمرکز بالا به دنبال کسب نتیجه خواهیم بود. آنها از بازیکنان خوب و باتجربه‌ای برخوردار هستند اما قطعا ما در این بازی و با همراهی هواداران‌مان که 90 دقیقه حامی بزرگ ما خواهند بود، می‌رویم برای امتیاز ششم در لیگ برتر و قطعا به آن خواهیم رسید، اگر از موقعیت‌ها بهره ببریم و تمرکز لازم را داشته باشیم.
بازیکن تکنیکی خیبر درباره شانس گلزنی‌اش نیز گفت: هر چیزی در زمان خودش اتفاق می‌افتد. برای همگی ما مهم موفقیت خیبر است و سعی می‌کنیم اتفاقات خوبی را در کنار هم شکل دهیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره