نماد آخرین خبر

لیورپول بالاخره بازیکن خرید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لیورپول بالاخره بازیکن خرید!

ورزش 3/گئورگی مامارداشویلی، دروازه‌بان والنسیا، با قراردادی شش ساله به لیورپول پیوست.
لیورپول اولین خرید دوران آرنه اشلوت را با جذب یکی از بهترین دروازه‌بان‌های یورو ۲۰۲۴ نهایی کرد. گئورگی مامارداشویلی، دروازه‌بان ۲۳ ساله که در مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ به عنوان اولین تورنمنت بزرگ تیم ملی گرجستان درخشید، این فصل به صورت قرضی در اسپانیا خواهد ماند و سپس فصل آینده به لیورپول خواهد پیوست.
این اقدام به عنوان برنامه‌ریزی برای جانشینی احتمالی آلیسون بکر، دروازه‌بان شماره یک برزیلی، ذکر شده است. آلیسون که هیچ عجله‌ای برای ترک لیورپول ندارد و این تابستان پیشنهاداتی از عربستان سعودی را رد کرده است، همچنان در تیم باقی خواهد ماند. ریچارد هیوز، مدیر ورزشی جدید لیورپول، این حرکت را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه می‌بیند. لیورپول چندین سال است که مامارداشویلی را تحسین می‌کند و این زمان را مناسب برای جذب او دانسته زیرا ارزش او احتمالاً در ۱۲ ماه آینده افزایش خواهد یافت. بر اساس گزارش‌ها، مبلغ قرارداد ۲۵ میلیون پوند به علاوه ۴ میلیون پوند پاداش‌ها است.

آلیسون که دو سال از قراردادش باقی مانده و گزینه تمدید ۱۲ ماه دیگر را هم دارد، در روز جمعه گفت:«باشگاه باید برای آینده آماده شود. رابطه ما برای همیشه دوام نخواهد داشت. من انرژی زیادی دارم و هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارم، اما لیورپول باید برای آینده آماده شود.» مامارداشویلی روز دوشنبه تست‌های پزشکی خود را تکمیل کرد. او در حال حاضر به عنوان بازیکن والنسیا باقی خواهد ماند و تا پایان این فصل به طور رسمی توسط لیورپول معارفه نخواهد شد.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره