نماد آخرین خبر

زنگ خطر رونالدو برای استقلال و پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنگ خطر رونالدو برای استقلال و پرسپولیس

ورزش 3/کریستیانو رونالدو برای پنجمین بار و از روی ضربات ایستگاهی، توانست که برای النصر گلزنی کند.
در دیداری از هفته دوم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم ملک عبدالله شهر بریده، به مصاف الفیحاء رفت که فوق ستاره پرتغالی توانست پس از مدت ها، از روی ضربه ایستگاهی برای تیمش گلزنی کند.
رونالدو که در سه دیدار قبلی این تیم برابر التعاون و الهلال (سوپر جام) و الرائد (هفته اول) گلزنی کرده بود، برای چهارمین بازی متوالی موفق شد که برای النصر گلزنی کند تا نشان دهد که فصل را با آمادگی بالایی آغاز کرده است.
رونالدو ابتدا گل نخست تیمش را پایه گذاری کرد. پس از آنکه او روی قوس محوطه جریمه یک توپ را دریافت کرد، با یک پاس نرم، تالیسکا را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن برزیلی با یک شوت دقیق به گوشه دروازه، حساب کار را یک بر صفر کرد.

در وقت های تلف شده نیمه نخست بود که النصر در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد. رونالدو برخلاف همیشه، این بار با دورخیر کم پشت توپ ایستاد و با یک شوت نرم و دقیق به گوشه دروازه، به زیبایی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

البته رونالدو پیش از گل، موقعیت بسیار خوبی را از دست داد. او تقریبا از مرکز زمین با دروازه بان الفیحاء تک به تک شد و پس از ورود به درون محوطه جریمه، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ با برخورد به پایه تیرک دروازه به بیرون رفت.
لازم به ذکر است که رونالدو و النصر برای برگزاری دو دیدار برابر استقلال و پرسپولیس، می بایست دو مرتبه به تهران سفر کنند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید