نماد آخرین خبر

برای بردن لیورپول در آنفیلد، باید زشت بازی کنید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
برای بردن لیورپول در آنفیلد، باید زشت بازی کنید!

ورزش 3/وین رونی، ستاره سابق منچستر یونایتد، خاطراتی از مصاف‌هایش با لیورپول در آنفیلد را بازگو کرده است.
شاید بتوان وین رونی را دشمن‌ترین بازیکن تاریخ لیورپول دانست. چرا که او ابتدا به مدت دو سال در اورتون، رقیب همشهری لک‌لک‌ها حضور داشت و سپس راهی منچستر یونایتد شد تا این بار در جبهه دشمن دیرینه لیورپول با آن‌ها به رقابت بپردازد.
این ستاره سابق تیم ملی انگلیس که این روزها هدایت تیم دسته اولی پلیموث را عهده‌دار است، روز گذشته در مصاحبه‌ای درخصوص خاطراتش از بازی در ورزشگاه آنفیلد گفت: "به جرات می‌گویم آنفیلد تنها استادیومی بود که دوست داشتم همیشه در آن برنده باشم.
من در دوران جوانی با اورتون در این ورزشگاه مقابل لیورپول بازی کردم و سپس با منچستریونایتد در آنفیلد بارها و بارها به میدان رفتم. اما باید در یک مورد اعترافی داشته باشم.

همیشه بهتر است وقتی در آنفیلد مقابل آن‌ها قرار می‌گیرید، سعی کنید مالکیت توپ را به لیورپول بدهید. چرا که آن‌ها خیلی دوست دارند توپ را به رقیب بدهند و با ضد حملات مرگبار خود به تیم مقابل ضربه بزنند. من هرگز بازیکنانی نظیر درک کویت، فرناندو تورس، جیمی کرگر و البته فشار بی‌امان هواداران لیورپول را فراموش نمی‌کنم.

اگر در ورزشگاه خانگی لیورپول به دنبال فوتبال مالکانه باشید، به این معنی است که قصد خودکشی دارید. شما نمی‌توانید مقابل هواداران لیورپول، هم به دنبال بازی زیبا و هم به دنبال سه امتیاز باشید. رک بگویم، برای بردن لیورپول در آنفیلد، باید زشت بازی کنید."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید