نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

10 خبر مهم پیرامون تیم ملی، پیش از جام جهانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
10 خبر مهم پیرامون تیم ملی، پیش از جام جهانی

ورزش 3/تیم ملی فوتسال ایران صبح چهارشنبه برای انجام دو دیدار دوستانه برابر قزاقستان عازم آستانه خواهد شد و همچنین شمسایی از 14 ستاره نهایی خود برای این مسابقه و جام جهانی 2024 رونمایی کرد.
هر آنچه که پیرامون تیم ملی فوتسال ایران پیش از جام جهانی 2024 مهم تلقی می‌شود، خبرنگار ما در گزارشی به آن پرداخته و حال و هوای تیم ملی را برای انجام دو مسابقه دوستانه در قزاقستان و همچنین یک دوئل پنهانی مقابل تایلند در ازبکستان را توصیف کرده است. شاگردان شمسایی صبح چهارشنبه ایران را با مقصد استانبول و سپس قزاقستان ترک خواهند کرد. همچنین لیست تیم ملی دارای نکاتی است که در این مطلب به آن اشاره شده.

*10 خبر کوتاه در مورد تیم ملی فوتسال در آستانه
۱- تیم ملی فوتسال با 14 نفر روز چهارشنبه تهران را به مقصد استانبول ترک می‌کند.
2- به دلیل توقف 11 ساعته در استانبول، فدراسیون فوتبال اقدام به رزرو هتل برای بازیکنان و کادر فنی کرده است تا خستگی ترانزیت روی کیفیت فنی آنها برای دیدار دوستانه تاثیر نگذارد.
3- تیم ملی با پرواز مستقیم از استانبول به شهر آستانه در قزاقستان خواهد رفت. آستانه از سال 1997 به جای آلماتی به عنوان پایتخت کشور قزاقستان انتخاب شد. این شهر با بیشتر از 2 میلیون نفر جمعیت تا مدت‌ها به عنوان «نور سطان» نامگذاری شده بود.
4- تیم ملی ایران روز جمعه 9 شهریور ساعت 15 به وقت آستانه قزاقستان و یکشنبه 11 شهریور ساعت 19 دیدارهای تدارکاتی خود را مقابل قزاقستان برگزار خواهد کرد و سپس به ایران برخواهد گشت.
5- مسعود یوسف آخرین بازیکنی بود که وحید شمسایی با او خداحافظی کرد. یوسف یکی از جوانان تیم ملی به شمار می‌رود که در جام ملت‌های آسیا همراه تیم قهرمان شد. سجاد یوسف‌خواه هم تنها بازیکن اضافه شده به تیم شمسایی در جام ملت‌های تایلند 2024 است.
6- تیم ملی ایران روز 20 شهریور ایران را به مقصد ازبکستان ترک کرده تا در دور گروهی به مصاف ونزوئلا، گواتمالا و فرانسه برود.
7- ایران روز دوشنبه 26 شهریورماه ساعت 16 با ونزوئلا، روز پنجشنبه 29 شهریور ساعت 18:30 با گواتمالا و روز یکشنبه اول مهر ساعت 18:30 با فرانسه دیدار خواهد کرد.
8- با توجه به اینکه هنوز لیست 14 نفر نهایی تیم ملی برای جام جهانی به فیفا اعلام نشده و زمان قانونی آن به سر نرسیده است، ممکن است عملکرد بازیکنان در دو دیدار دوستانه با قزاقستان روی سرنوشت آنها تاثیر بگذارد و یک یا دو بازیکن خط خورده به اردو برگردند.
9- فدراسیون فوتبال بعد از رایزنی بسیار بالاخره توانست در شهر بخارا برای تیم ملی فوتسال یک دیدار دوستانه پشت درهای بسته تدارک ببیند. تایلند یکی از تیم‌های حاضر در جام که با نتیجه 4-1 فینال جام ملت‌های آسیا را به ایران واگذار کرد حریف ملی‌پوشان خواهد بود.
10- برگزاری این دیدار در شهر بخارا که هر سه دیدار ایران آنجا خواهد بود آن هم 5 روز قبل از اولین دیدار ایران در جام جهانی، اتفاق خوبی است تا ملی‌پوشان بتوانند به فضای شهر و استادیوم‌های آن خو کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید