نماد آخرین خبر

کنایه مدیرعامل سپاهان به رضا درویش

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کنایه مدیرعامل سپاهان به رضا درویش

ورزش 3/مهدی آذربایجانی در مورد اعتراض پرسپولیس به افزایش سقف بودجه صحبت کرد.
مهدی آذربایجانی، مدیرعامل سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگاران راجع به سقف بودجه باشگاه‌شان عنوان کرد: من امروز جلسه‌ای در سازمان لیگ دارم. گاهی فضای رسانه‌ای فشارهایی را روی افراد وارد می‌کند. باید دقیق مسائل را بررسی کرد و حسم این است امروز به نتیجه برسیم.
او در مورد شایعات عدم ثبت قرارداد لیموچی و احتمال جدایی او گفت: نه این احتمال وجود ندارد.
آذربایجانی در پاسخ به اعتراض درویش راجع به اضافه شدن پاداش آسیایی به سقف بودجه گفت: من یک سوال دارم، برترین‌های لیگ کجا بودند؟ چه تیمی ستاره‌هایش را از دست داد؟ ارتباط دادن خیلی مسائل به مسائل دیگر درست نیست‌. حرفه‌ای نیست که من بخواهم سراغ تیم‌های دیگر بروم. هر تیمی باید خودش تلاش کند و مسائلش را در خودش حل کند. اینکه ما نمی‌توانیم مسائل‌مان را حل کنیم و سراغ بقیه برویم، این حرفه‌ای نیست‌.
او در پاسخ به اینکه سپاهان بازیکن خوبی از دست نمی‌دهد مگر اینکه بهترش را بگیرد، گفت: اتفاقاتی که افتاد ترکیبی از مجموعه‌ مسائل است که بحث مالی هم مطرح است‌. شاید صد در صدی نباشد ولی بخشی از آنکه بازیکن را حفظ کنیم یا برود به مسائل مالی برمی‌گردد.
آذربایجانی در مورد اینکه به نظرش سقف بودجه باید بماند یا حذف شود گفت: فیرپلی مالی اصل است. مسائلی که در دنیا قانون است باید انجام شود اما فیرپلی مالی معنایش سقف بودجه نیست. فیرپلی یعنی خرجت اندازه دخلت باشد. ما اصفهانی‌ها خیلی اهل حساب کتابیم و شاید از معدود جاهایی باشیم که دقیق محاسبه می‌کنیم.

آذربایجانی در خصوص اینکه گفته می‌شد سقف این باشگاه هزار میلیارد است گفت: ما باشگاه‌مان بیش از ۲۸ تیم در رشته‌های دیگر هم دارد. حدود ۶۰ درشد آن صرف فوتبال می‌شود. همان رقم سقف را مجمع ما در بحث بودجه از ما می‌پذیرد.  ما یک عدد سنگین بازیکن ترانسفر کردیم. ما عددهایی را از سال گذشته داریم که قراردادشان را فسخ کردیم. من حس می‌کنم آن عددها طبق قانون می‌تواند به سقف ما اضافه شود که کم نیست. اگر بتوانیم این عددها را درست کنیم مسئله سقف بودجه ما حل می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره