نماد آخرین خبر

تمام ورزشکاران خوزستانی در پارالمپیک شانس کسب مدال دارند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تمام ورزشکاران خوزستانی در پارالمپیک شانس کسب مدال دارند

ایرنا/ رییس هیات ورزش های جانبازان و توان‌یابان خوزستان با اشاره به حضور ۱۰ ورزشکار و مربی از استان در مسابقات پارالمپیک گفت: تمام ورزشکاران خوزستان که در این بازی‌ها به میدان می‌روند، شانس کسب مدال دارند.
جواد حردانی بیان کرد: در این پیکارها "صادق بیت‌سیاح"، "هاشمیه متقیان"، "امان‌الله پاپی"، "احمد امین‌زاده"، "الهام صالحی"، "غلامرضا رحیمی" و "عرفان بندری" با دیگر حریفان خود به رقابت می‌پردازند. همچنین "زهرا کرم‌زاده"، "حسین امیری" و "مهدی پارسی" به عنوان سه مربی خوزستانی، کاروان ایران را همراهی می‌کنند.
رییس هیات ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خوزستان با اشاره به سطح بالای رقابت‌های پارالمپیک گفت: بی شک کسب مدال در این پیکارها بسیار سخت است چرا که همه ورزشکاران جزو بهترین‌های دنیا هستند.
وی افزود: ورزشکاران استان در تمام ادوار رقابت های پارالمپیک سهم بسزایی در سبد مدالی کاروان ایران داشته و امیدواریم در این دوره نیز مجددا افتخارآفرینی خود را تکرار و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند.
حردانی تصریح کرد: در این پیکارها غلامرضا رحیمی از هشتم شهریورماه کار خود را در رشته تیروکمان آغاز می‌کند. همچنین امان الله پاپی روز شنبه، دهم شهریورماه در رشته پرتاب نیزه با حریفان خود رقابت خواهد کرد. الهام صالحی و هاشمیه متقیان دیگر ورزشکاران استان به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۲ و ۱۳ شهریورماه به مصاف رقبای خود می‌روند.
وی افزود: عرفان بندری و صادق بیت سیاح روز جمعه ۱۶ شهریورماه هر ۲ در ماده پرتاب نیزه با دیگر حریفان به رقابت می پردازند همچنین احمد امین‌زاده روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه در رشته پاراوزنه‌برداری رقابت خود را آغاز خواهد کرد.

بر اساس این گزارش کاروان ورزش جانبازان و توان یابان و نابینایان و کم‌بینایان با ۶۵ ورزشکار در ۱۰ رشته ورزشی در بازی‌های پارالمپیک پاریس حضور دارد.
ورزشکاران خوزستانی حاضر در این پیکارها در صورت کسب مدال طلا ۶ میلیارد، نقره پنج میلیارد و برنز چهار میلیارد ریال به عنوان پاداش از اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان دریافت خواهند کرد. همچنین پنج هکتار زمین طرح زراعت چوب به ورزشکاران و مربیان اعزامی اهدا می‌شود.
کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق به کسب ۱۲طلا، ۱۱ نقره و یک برنز شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره