نماد آخرین خبر

تجلیل از مدال‌آوران همه تیم‌های کشتی بعد از جهانی اسپانیا

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تجلیل از مدال‌آوران همه تیم‌های کشتی بعد از جهانی اسپانیا

تسنیم/فدراسیون کشتی بنا دارد در پایان مسابقات جوانان جهان، طی مراسمی، علاوه بر المپیکی‌ها، از مدال‌آوران همه رده‌های سنی تجلیل کند.
 بازی‌های المپیک 2024 پاریس در رشته کشتی فرنگی با دو طلای سعید اسماعیلی در 67 کیلو و محمدهادی ساروی در 97 کیلو و نقره علیرضا مُهمدی در 87 کیلو و برنز امین میرزازاده در 130 کیلوگرم و در رشته کشتی آزاد با سه نشان نقره رحمان عموزاد در 65 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلو و برنز امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم برای ایران به پایان رسید.
بعد از این رقابت‌ها نیز تیم‌های ملی نوجوانان ایران عازم مسابقات جهانی اردن شدند که تیم ملی فرنگی عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم آزاد هم به نایب‌قهرمانی رسید.
پیکارهای جوانان جهان نیز 12 تا 18 شهریور ماه در کشور اسپانیا برگزار می‌شود که دو تیم کشتی آزاد و فرنگی ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به مصاف حریفان خواهند رفت.
فدراسیون کشتی که پیش از این وعده داده بود علاوه بر پاداش تعیین‌شده از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای مدال‌آوران المپیک، پاداش مجزایی را به مدال‌آورانش اهدا خواهد کرد، در پایان مسابقات جوانان جهان و بازگشت تیم‌ها از اسپانیا، طی مراسمی، نه تنها از المپیکی‌ها که از مدال‌آوران همه تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف تجلیل خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره