نماد آخرین خبر

پدیده جوان بارسا صلیبی پاره کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پدیده جوان بارسا صلیبی پاره کرد!

ورزش 3/مارک برنال، مدافع جوان بارسلونا، پس از پارگی رباط صلیبی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
باشگاه بارسلونا از طریق وب سایت رسمی خود تایید کرده که مصدومیت مارک برنال امکان دارد او را تا پایان فصل از میادین دور کند.
پدیده جوان بارسلونا در جریان دیدار شب گذشته با رایو‌وایه‌کانو مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. در وهله اول به نظر می‌رسید که مصدومیت او جدی است و اکنون به صورت رسمی این خبر تایید شده است.
در این بیانیه آمده است: "آزمایشات انجام‌شده در روز چهارشنبه نشان داد که مارک برنال دچار پارگی رباط صلیبی قدامی در زانوی چپ و آسیب‌دیدگی همراه با منیسک جانبی شده است. در روزهای آینده او تحت یک عمل جراحی قرار خواهد گرفت و پس از آن به روز رسانی درباره وضعیت این بازیکن منتشر می‌شود."

بارسا این مصدومیت را "یک شکست برای هافبک جوانی دانست که در هر سه بازی فصل در ترکیب آبی اناری پوشان حضور داشت."

مطابق معمول این باشگاه زمانبندی دقیقی برای بهبودی کامل برنال مشخص نکرده و تنها تایید کرد که این بازیکن باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
پارگی رباط صلیبی یکی از جدی‌ترین مصدومیت‌هایی است که یک فوتبالیست ممکن است متحمل شود و بسیاری از جمله خاوی میگل، خبرنگار آاس، پیش بینی کرده‌اند که فصل برای برنال به پایان رسیده است.
هانسی فلیک پس از پایان بازی شب گذشته چهره غمگینی داشت و چون حساب ویژه‌ای روی این بازیکن جوان باز کرده بود اکنون باید چشم انتظار بازگشت او باشد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره