نماد آخرین خبر

جنجال مهدی رحمتی با تراکتور بر سر رنگ پیراهن!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جنجال مهدی رحمتی با تراکتور بر سر رنگ پیراهن!

ورزش 3/مهدی رحمتی اعلام کرد تراکتور باید در تهران لباس دومش را بپوشد و به خاطر قرمزپوش شدن حریف لباس اول‌شان را کنار نمی‌گذارند.
در یکی از بازی‌های هفته سوم لیگ برتر، هوادار در ورزشگاه شهر قدس میزبان تراکتور پرستاره است. یکی از موضوعات جنجالی کنفرانس خبری سرمربی هوادار در مورد رنگ پیراهن دو تیم است‌.
باشگاه تراکتور تاکید دارد آنها فقط لباس قرمزشان را به تهران خواهند آورد و از هوادار خواسته‌اند پیراهن سفید رنگ بپوشد. با این حال سید مهدی رحمتی واکنش تندی به این موضوع نشان داده و اعلام کرده با پیراهن اول‌شان که بنفش رنگ است به میدان خواهند رفت.
سرمربی هوادار در این خصوص گفت: اتفاقاتی هم در جلسه هماهنگی پیش از بازی فردا رقم خورده که من خبردار شده‌ام. لباس اول تیم ما بنفش است و تراکتور موظف است که با لباس دومش بازی کند، ولی مجموعه باشگاه ما را تحت فشار گذاشتند که لباس‌مان را عوض کنیم.
وی گفت: سعید مظفری‌زاده دوست خوب من است که در رأس باشگاه تراکتور حضور دارد و نباید از همه توانش استفاده کند تا تیم‌هایی که هوادار ندارند را تحت فشار بگذارند. ما  موافقت نمی‌کنیم که با لباس دوم بازی کنیم و با تمام احترامی که برای مظفری‌زاده و تراکتور قائل هستم، قانون باید رعایت شود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره