نماد آخرین خبر

مُشت سردار آزمون برای عجمان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مُشت سردار آزمون برای عجمان

ورزش 3/باشگاه شباب الاهلی با تصویر ستاره ایرانی خود به استقبال دیدار با عجمان رفت.
سردار آزمون در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر امارات که حضور ثابت در ترکیب شباب الاهلی مقابل البطائح داشت، در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده مسابقه توانست گل لحظه آخری و پیروزی تیمش را به ثمر رساند و روند درخشان خود در باشگاه جدیدش را دنبال کند تا این عملکرد او را بیش از پیش مورد توجه قرار بدهد.
ستاره ایرانی شباب الاهلی پس از اینکه در دو مسابقه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و یک گل حساس مقابل سپاهان به ثمر رساند، در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی برای نخستین بار در ترکیب این تیم قرار گرفت و توانست هر دو گل بازی برابر عجمان را به ثمر رساند و حالا هم می‌خواهد این عملکرد را در ادنوک لیگ هم داشته باشد.
سردار آزمون پس از دو گل مقابل عجمان در جام بانک اسلامی، در نخستین بازی فصل هم با حضور ثابت خود توانست گل برتری برابر البطائح را به ثمر رساند و با این آمادگی بالا خودش را آماده جدال هفته دوم در لیگ برتر امارات با عجمان می‌کند.
باشگاه شباب الاهلی با انتشار تصویری از خوشحالی سردار آزمون در دیدار اخیرشان مقابل البطائح و ویدئو گل او در وسط این پوستر، به استقبال بازی جمعه شب در هفته دوم لیگ برتر امارات برابر عجمان رفته است.

سردار آزمون که دو هفته قبل در جام بانک اسلامی دو گل مقابل عجمان زد، این شانس را دارد در لیگ برتر هم برابر همین تیم بدرخشد و آمار گلزنی خود را بالاتر ببرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید