نماد آخرین خبر

بازیکن عراقی استقلال به ایران برنگشت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازیکن عراقی استقلال به ایران برنگشت!

ورزش 3/برخلاف قرار قبلی، منتظر محمد از بازگشت به ایران خودداری کرد.
یکی دیگر از بازیکنان استقلال که شرایط عجیبی را تجربه می کند، منتظر محمد است. بازیکن عراقی که فصل قبل توسط علی خطیر جذب شد اما به دلیل مخالفت نکونام با حضور او در تیم، به صورت قرضی راهی مس رفسنجان شد و با پایان قراردادش، به استقلال بازگشته است.
اما با توجه به پر بودن لیست بازیکنان خارجی استقلال، منتظر محمد قادر به همراهی آبی پوشان نیز ضمن اینکه مدیران باشگاه در روزهای گذشته، قرارداد این بازیکن را به صورت یک طرفه فسخ کرده بودند و این بدان معنا بود که بازیکن عراقی می تواند با هر تیمی که بخواهد، وارد مذاکره شود.
در این میان، باشگاه آلومینیوم اراک به صورت جدی خواهان جذب منتظر محمد بود و حتی بلیتی نیز برای این بازیکن تهیه شده بود تا امروز به ایران بیاید و با باشگاه اراکی وارد مذاکره شود تا در صورت توافق نهایی، قراردادش را با ایرالکو به امضا برساند.
اما پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد که با وجود تهیه بلیت بازگشت، منتظر محمد به ایران نیامده تا همچنان تکلیف او نامشخص باشد. این بازیکن همچنین از اقدام باشگاه استقلال برای فسخ یک طرفه قراردادش اظهار بی اطلاعی کرده و او در جریان اتفاقات رخ داده قرار نداشت.
به نظر می رسد که با توجه به فسخ قرارداد منتظر محمد، او فعلا تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد و حتی ممکن است که به فوتبالش در یک کشور دیگر ادامه دهد. این بازیکن ابتدا به دنبال تعیین تکلیف نهایی شرایطش است و از آنجایی که دو فصل با استقلال قرارداد دارد، ممکن است دست به تشکیل پرونده ای علیه آبی ها بزند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره