نماد آخرین خبر

کلوپ برای حمایت از دوستش به پارالمپیک رفت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کلوپ برای حمایت از دوستش به پارالمپیک رفت

ورزش 3/یورگن کلوپ؛ سرمربی سابق لیورپول، در دوران استراحت خود، در پارالمپیک حضور خواهد داشت تا از وویتک چیس، دوست خود که در این مسابقات حضور دارد، حمایت کند.کلوپ برای حمایت از دوستش به پارالمپیک رفت

 کلوپ که در پایان فصل گذشته از لیورپول جدا شد، برای پارالمپیک در پاریس حضور دارد تا در مسابقات دو و میدانی دوست خود را تشویق کند.

چیس، ۴۴ ساله، یک شهروند سابق آلمان و قهرمان پارالمپیک در دو و میدانی است که اکنون با پرچم نیوزلند در این مسابقات حاضر است.

کلوپ و چیس بیش از ۲۰ سال است که با هم دوست هستند. کلوپ در مورد حضور در پارالمپیک گفت: «بهترین و صادقانه‌ترین داستان‌ها در ورزش‌های پارالمپیک اتفاق می‌افتد. من در پاریس چیس را تشویق می‌کنم. او قرار است مدال بگیرد.»

چیس یک فوتبالیست حرفه‌ای سابق در تیم فورتونا کلن بود، اما در سپتامبر ۲۰۰۱ در برخورد با یک دروازه‌بان دچار شکستگی زانو شد و تنها راه درمان آن قطع پایش بود.

در دوران توانبخشی، او با کلوپ که در آن زمان در ماینتس بود، آشنا شد و از آن زمان با هم در تماس بوده‌اند. چیس که یک مربی غواصی است، در پروژه‌های خیریه قایقرانی شرکت و با همسرش به دور دنیا سفر کرد. پس از پنج سال از این پروژه و گرفتار شدن در نیوزلند در دوران همه‌گیری کووید، آن‌ها تصمیم گرفتند در آنجا مستقر شوند. آن‌ها یک شرکت تولید عسل تأسیس کردند و چیش به قدری عاشق این کشور شد که تابعیت خود را به نیوزلند تغییر داد.
چیس درباره تشویق شدن توسط کلوپ گفت: «خیلی خوشحالم که او را در پاریس می‌بینم. ما زیاد درباره پارالمپیک صحبت می‌کنیم. او طرفدار بزرگ این مسابقات است. دیدن اینکه مردم چه چیزهایی می‌توانند به دست آورند و چقدر رقابت سخت است، فوق‌العاده است.»
کلوپ در مراسم افتتاحیه هم حضور دارد و تصاویری از او و چیس در کنار برج ایفل منتشر شد که توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره