نماد آخرین خبر

عربستانی‌ها در ایتالیا؛ اوسیمن باید تصمیم بگیرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عربستانی‌ها در ایتالیا؛ اوسیمن باید تصمیم بگیرد!

ورزش 3/نمایندگان باشگاه الاهلی از لیگ عربستان اکنون در ایتالیا حضور دارند تا مذاکرات مهمی با ویکتور اوسیمن و نمایندگان او درباره انتقال احتمالی به خاورمیانه قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند.
اخبار اوایل این هفته تأیید کردند که الاهلی آماده است تا مبلغ ۷۰ میلیون یورو به ناپولی بپردازد تا این بازیکن نیجریه‌ای را به دست آورد. آن‌ها همچنین در حال آماده‌سازی یک پیشنهاد قرارداد چهار ساله با دستمزد ۳۰ میلیون یورو در هر فصل هستند.
طبق به‌روزرسانی‌های اخیر از فابریتزیو رومانو، الاهلی همچنین آماده است تا یک بند آزادسازی در قرارداد اوسیمن قرار دهد. او این درخواست را در زمان مذاکره مجدد قراردادش با ناپولی در فصل گذشته نیز داشت و گفته می‌شود که از چلسی نیز همین درخواست را دارد. اوسیمن در روزهای اخیر مورد توجه چلسی نیز قرار گرفته است. باشگاه لندنی آماده است تا مبلغی به اندازه پیشنهاد ۷۰ میلیون یورویی الاهلی به ناپولی پرداخت کند، اما احتمالاً نمی‌تواند دستمزدی نزدیک به پیشنهاد الاهلی به اوسیمن ارائه دهد.
نمایندگان این باشگاه عربستانی اکنون به ایتالیا رسیده‌اند و سعی دارند تا اوسیمن را متقاعد کنند که این باشگاه را انتخاب کند و راهی عربستان شود.
الاهلی در حال حاضر دست بالا را دارد، زیرا زمان به نفع آن‌هاست. پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر و سری A هر دو در ۳۰ اوت بسته می‌شوند، اما مهلت ثبت بازیکنان جدید در لیگ حرفه‌ای عربستان بیش از یک ماه بعد، در ۶ اکتبر است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره