نماد آخرین خبر

ربیعی: ذوب آهن دائم السفر است!

منبع
فارس
بروزرسانی
ربیعی: ذوب آهن  دائم السفر است!

فارس/سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم هواداران فردا بتوانند بازی با کیفیت و عاری از حاشیه لذت ببرند.
محمد ربیعی در نشست خبری پیش از مسابقه با خیبر خرم آباد اظهار داشت: عرض تبریک دارم به استان مزین و وزین لرستان و شهر خرم آباد که لیاقت مردم مهمان نواز و خوش عهد این سرزمین حضور در لیگ برتر بود تا بتوانند میهمان نوازی کنند. مردم این منطقه فوتبالدوست هستند. به مالک باشگاه و مردم لرستان تبریک می گویم. بازی می تواند جذابیت های خوبی باشد هر دو تیم دنبال فوتبال روی زمین با کیفیت درست  و مناسبی ارایه بدهند و بعد از این مسابقه وارد روزهای فیفا می شویم که فرصتی برای بازسازی تیم ها برای ادامه لیگ است. امیدوارم هواداران فردا بتوانند بازی با کیفیت و عاری از حاشیه لذت ببرند و تیم ما هم کار خودش را درست انجام بدهد.
سرمربی تیم ذوب اهن در مورد سفر زمینی به خرم اباد گفت: بله ما نزدیک 7 ساعت و نیم در مسیر بودیم. خودم علاقمند نیستم به این مسایل بپردازم و دوست دارم تمرکز تیم و بازیکنانم روی بازی فردا باشد و حرف نزده را همیشه می شود زد. کلا در فصل جاری من حرف زیاد دارم برای مجموعه ذوب آهن فصل گذشته توانایی خودم و تیم را نشان دادیم و انتظاراتی از مجموعه ذوب آهن دارم. بعدها درمورد مسایل صحبت می کنم.
ربیعی در مورد مصدوم و محرومان تیمش و اینکه تیم شما همیشه خارج از خانه بهتر بازی می کنید گفت: جدول بازی های داخل خانه ما در فصل گذشته خوب نبود و البته دو سه بازی اخر فصل را بردیم. این فصل هم تیمی دائم السفر هستیم. هفته گذشته در مشهد بازی کردیم. فردا از مشهد برگشتیم و بعد از 2 روز تمرین با اتوبوس به خرم اباد امدیم.آنهایی که فوتبالی هستند می دانند چقدر تیم مستهلک می شود. من ناراحتم اما اهل گلایه نیستم. بعد از نشست خبری پرسپولیس و هوادار صحبت کردم و گفتم صحبت های اولیه با اتفاقات رخ داده در تیم تفاوت دارد. تیمی که بعد از 7-8 سال بهترین نتایج را گرفته نیازمند اراده و ملاحظات بیشتری دارد و نیاز به حمایت بیشتری دارد و اینکه چه تصمیم هایی در راس گرفته می شود از حوزه کلام من خارج است. ما محرومی نداریم فقط یک بازیکن سرما خورده داریم.
وی در مورد شناختش از تیم خیبر خرم آباد گفت: شناخت ها هنوز کامل نشده است. غالب بحث تحلیل و آنالیز در حوزه آنالیز نیاز به 5 مسابقه داریم تا به تحلیل با ثبات تری برسیم. خیبر تیم خوبی است و مهاجری از مربیان خوب است و رویکرد این تیم را تا حدی می دانم و بازی سخت و مهمی برای ماست و محورهای زیاد تاکتیکی بازی فردا خواهد داشت. 
وی در مورد هواداران تیم خیبر خرم آباد دگفت: من می دانم چه شور و شعفی مردم این شهر و استان برای فوتبال دارند و سوخت فوتبال به حضور تماشاگران است فکر می کنم هواداران خیبر به لیگ ما طراوت جدیدی خواهند داد و خیبر در هر استانی هواداران متعصب خودش را دارد و خوشحالم که در حضور این هواداران بازی می کنیم.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره