نماد آخرین خبر

مهاجری: قرعه خیبر در هفته‌های ابتدایی لیگ خوب نیست

منبع
فارس
بروزرسانی
مهاجری: قرعه خیبر در هفته‌های ابتدایی لیگ خوب نیست

فارس/سرمربی تیم فوتبال خیبر گفت: در هفته‌های ابتدایی لیگ قرعه خوبی نداشتیم.
رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: هفته گذشته با وجود اینکه بچه‌ها مقابل تیم خوب سپاهان تلاش زیادی کردند اما به دلیل نبود تجهیزات و به خاطر اشتباهات داوری شکست خوردیم. خدا را شکر همه کارشناسان داوری تایید کردند خیبر می‌توانست با توجه به نیازش، از آن مسابقه نتیجه بهتری بگیرد. با این وجود چیزی از شایستگی بچه‌های ما کم نشد و امیدوارم در ادامه راه نسبت به  ۲ هفته گذشته، هماهنگ‌تر و منسجم‌تر باشیم.
وی افزود: قطعا تعطیلی ۲ هفته لیگ به همه تیم‌ها کمک می‌کند بهتر شوند. سعی داریم از این تعطیلات استفاده کامل ببریم. بچه‌هایی که به تازگی اضافه شده‌اند باید از لحاظ هماهنگی و بدنی به شرایطی برسند که پازل‌مان بهتر شود. فردا با تیم شایسته ذوب‌آهن بازی داریم که جایگاهش در فوتبال مشخص است و نیازی به صحبت کردن من ندارد. از قرعه بدمان به ترتیب با تیم‌های سوم، پنجم، چهارم و فولاد متحول شده خوردیم.
سرمربی خیبر اضافه کرد: شاید از لحاظ نتیجه‌گیری دچار نوسان شویم اما بازیکنانم مقابل سپاهان ثابت کردند روزهای بهتری در انتظارمان است. با تلاش مجموعه باشگاه به این روزها می‌رسیم. هماهنگ کردن تیم در این سطح نیاز به صبوری دارد که هواداران در بازی گذشته این موضوع را نشان دادند و امیدوارم فردا هم با جدیت بیایند زیرا به حمایت‌شان نیاز داریم. هر زمان تیم به دلایل مختلف، دچار افت شود هوادار می‌تواند تیم را بیدار کرده و به بازی برگرداند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره