نماد آخرین خبر

مارسکا: خوشحالم که نقل و انتقالات تمام می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مارسکا: خوشحالم که نقل و انتقالات تمام می‌شود

ورزش 3/انزو مارسکا، سرمربی چلسی، می‌گوید خوشحال است که پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی بزودی بسته خواهد شد.مارسکا: خوشحالم که نقل و انتقالات تمام می‌شود

 چلسی اکنون در ژنو سوئیس، برای بازی برگشت پلی‌آف لیگ کنفرانس مقابل سروت حضور دارد. چلسی با برتری ۲-۰ که در بازی رفت با گل‌های کریستوفر انکونکو و نونی مادوکه در استمفورد بریج به دست آورد، وارد این مسابقه می‌شود.

با اینکه تیم انزو مارسکا با برتری قابل توجهی به استقبال بازی برگشت می‌رود، اما سرمربی چلسی به خوبی می‌داند که تیمش هنوز کار زیادی دارد تا در ژنو به نتیجه برسد. علاوه بر این، با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در روز جمعه این هفته، مسائل نقل و انتقالاتی نیز در دستور کار چلسی قرار دارد‌

مارسکا در کنفرانس مطبوعاتی امشب خود درباره مسائل نقل و انتقالاتی، مشکلات مصدومیت و موارد دیگر صحبت کرد.

وضعیت مودریک؟ 

فکر می‌کنم پنج یا شش بار با میشا صحبت کرده‌ام. بعد از بازی با وولوز با او صحبت نکردم. میشا بسیار باهوش است و دلایل تعویضش را درک خواهد کرد.

درباره سانچو؟

اگر بتوانیم بازیکنی را جذب کنیم که به ما کمک کند، قطعاً این کار را خواهیم کرد. جیدون بازیکن ما نیست. من او را به خوبی می‌شناسم. اما او بازیکن ما نیست.

شایعات جذب تونی و اوسیمن؟ این اخبار چه معنایی برای جکسون دارد؟ 

من با نیکلاس درباره این موضوع صحبت نکردم. دیروز با او جلسه‌ای داشتم اما فقط درباره کارهایی که در تمرینات انجام می‌دهد صحبت کردیم. فکر نمی‌کنم نیکلاس نیاز به صحبت داشته باشد. او در این لحظه شماره ۹ و مهاجم ما است. ما از او بسیار راضی هستیم.

آیا وقتی پنجره بسته شود خوشحال خواهید بود؟ 

فکر می‌کنم این احساسی است که همه مربیان دارند. وقتی پنجره نقل و انتقالات باز است، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. وقتی بسته شود، خوشحال‌تر خواهیم بود زیرا می‌توانیم روی تیمی که داریم تمرکز کنیم.

مصدومیت‌ها؟

رومئو هنوز در حال ریکاوری است. ریس هم همینطور‌. او بعد از فیفادی آماده خواهد بود‌. گوستو و پدرو نتو محض احتیاط در لیست حضور ندارند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره