نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تکلیف ۳۶ تیم حاضر در لیگ قهرمانان مشخص شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تکلیف ۳۶ تیم حاضر در لیگ قهرمانان مشخص شد

ورزش 3/با پایان مرحله پلی آف، چهره همه تیم های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.تکلیف ۳۶ تیم حاضر در لیگ قهرمانان مشخص شد

دور برگشت رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری چهار دیدار باقی مانده به پایان رسید و تکلیف    تیم حاضر در فصل جدید چمپیونزلیگ مشخص شد.

در دیداری که زودتر از سایرین آغاز شد، قره باغ آذربایجان میزبان دیناموزاگرب کرواسی بود که در پایان کروات ها با نتیجه ۲-۰ به برتری رسیدند و در مجموع با نتیجه قاطع ۵-۰ راهی دور گروهی لیگ قهرمانان شوند.

اما در سه دیدار باقی مانده که به شکل همزمان برگزار شد، ستاره سرخ صربستان با نتیجه ۲-۰ از سد مولده گذشت تا با جبران شکست ۲-۱ هفته پیش در زمین حریف، در مجموع با حساب ۳-۲ راهی دور گروهی شود

اسلاویا پراگ چک با نتیجه ۲-۱ از سد لیل فرانسه گذشت اما این نتیجه برای صعود آنها به مرحله گروهی با توجه به شکست ۲-۰ در بازی رفت کافی نبود.

و در نهایت در آخرین دیدار پلی اف، اسلوان براتیسلاو اسلواکی با نتیجه ۳-۲ از سد میتیلند دانمارک گذشت تا در مجموع با برتری ۴-۳ راهی دور گروهی رقابت ها شود.

دور گروهی بازی ها که پس از سال های طولانی با تغییر فرمت برگزار خواهد شد، از ظهر فردا در موناکو به شکل کاملا کامپیوتری قرعه کشی می‌شود و تیم ها رقبای خود با خواهند شناخت.

تیم های حاضر در لیگ قهرمانان ۲۵-۲۰۲۴ در سید بندی نهایی:

سید۱: منچسترسیتی - بایرن مونیخ - رئال مادرید - پاری سن ژرمن - لیورپول - اینتر - بروسیا دورتموند - لایپزیش - بارسلونا

سید۲: میلان - لورکوزن - اتلتیکو مادرید - آتالانتا - یوونتوس - بنفیکا - آرسنال - بروژ - شاختار

سید۳: فاینورد - اسپورتینگ - آیندهوون - دیناموزاگرب - سالزبورگ - لیل- ستاره سرخ - یانگ بویز - سلتیک

سید۴: اسلوان براتیسلاو - موناکو - اسپارتا پراگ - استون ویلا - بولونیا - خیرونا - اشتوتگارت - اشتورم گراتس - برست


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره