نماد آخرین خبر

توقف اتلتیکو مقابل اسپانیول؛ سه هفته و یک برد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
توقف اتلتیکو مقابل اسپانیول؛ سه هفته و یک برد!

ورزش 3/اتلتیکو مادرید در دیداری خانگی در مقابل اسپانیول به تساوی ۰-۰ رضایت داد.
 در ادامه هفته سوم لالیگا، اتلتیکو مادرید در ورزشگاه متروپولیتانو میزبان اسپانیول بود اما برخلاف دیدار قبل موفق نشد به پیروزی برسد و درنهایت به تساوی بدون گل رسید.
بازی را اتلتیکو مادرید بهتر از حریفش آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی موقعیت‌هایی به سورلوث رسید که از گل کردن آنها ناتوان ماند. در دقیقه ۱۳ ضربه سر او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
شاگردان دیه‌گو سیمئونه در ادامه نیمه دوم هم موقعیت‌هایی را به دست آوردند اما درخشش خوان گارسیا؛ دروازه‌بان اسپانیول، از دلایل به گل نرسیدن این تیم بود.
اسپانیول هم دست‌وپا بسته نبود و سعی در تهدید دروازه اتلتیکو داشت اما حملات میزبان خطرناک‌تر بودند و اسپانیول در اکثر دقایق دفاع را بر حمله ترجیح می‌داد و به همین دلیل نیمه اول بدون تغییر نتیجه به اتمام رسید.
در نیمه دوم اتلتیکو سراپا حمله شد و کمتر از ۱۰ دقیقه پس از آغاز نیمه، موفق شد توسط ریکلمه به گل برسد اما داور پس از مشورت با کمک داور ویدئویی و بازبینی، صحنه گل را به دلیل آفساید رد کرد.

در ادامه حملات اتلتیکو ادامه پیدا کرد و یکی از جدی‌ترین آنها ضربه سر سزار آزپیلیکوئتا بود که توسط دروازه‌بان مهار شد. 
با وجود حملات پر تعداد میزبان، درنهایت مقاومت و دفاع اسپانیول جواب داد و تیم دیه‌گو سیمئونه در سومین گامش در لالیگای این فصل به تساوی بدون گل رسید. آنها دو بازی ابتدایی را با یک تساوی ۲-۲ و پیروزی ۳-۰ پشت سر گذاشته‌اند. آنها اکنون با پنج امتیاز در رده چهارم قرار دارند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره