نماد آخرین خبر

تیاگو آلکانتارا برای بارسلونا بازیکن می‌خرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تیاگو آلکانتارا برای بارسلونا بازیکن می‌خرد!

ورزش 3/آلکانتارا با استفان بایچتیچ، هافبک لیورپول، برای پیوستن به بارسلونا صحبت کرده است.تیاگو آلکانتارا برای بارسلونا بازیکن می‌خرد!

تیاگو آلکانتارا ممکن است اوایل این ماه از نقش خود به عنوان مربی بارسلونا کناره‌گیری کرده باشد، اما او همچنان در تلاش است تا به نفع باشگاه برای این فصل کارهایی انجام دهد. روز چهارشنبه گزارش شد که بارسلونا پیشنهاد قرضی‌ای برای جذب استفان بایچتیچ ارائه کرده است. این بازیکن قرار است جایگزین مارک برنال در تیم اول شود. او در بازی مقابل رایو وایه‌کانو دچار پارگی رباط صلیبی شد.

بایچتیچ قرار است قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات در روز جمعه لیورپول را ترک کند، اگرچه حتی اگر تیم لیگ برتری پیشنهاد بارسلونا را بپذیرد، تضمینی برای موافقت او وجود ندارد. بایچتیچ همچنان در حال بررسی پیشنهادی از سالزبورگ است.

در اینجا تیاگو وارد می‌شود. ای‌اس‌پی‌ان گزارش داده که او با بایچتیچ، هم‌تیمی سابق خود در لیورپول، در مورد علاقه بارسلونا صحبت کرده و گفته می‌شود که او به شدت تلاش می‌کند تا این جوان را متقاعد کند که کاتالونیا را به سالزبورگ ترجیح دهد.

باید دید که آیا تلاش‌های تیاگو و بارسلونا برای انجام این معامله کافی خواهد بود یا خیر. اگر این انتقال انجام شود، بایچتیچ قطعاً یک خرید عالی برای تیم هانسی فلیک خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره