نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

والیبال ایران و یک انصراف تلخ و باورنکردنی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
والیبال ایران و یک انصراف تلخ و باورنکردنی

ورزش 3/در آستانه جام باشگاه‌های آسیا یک انصراف عجیب و غیرمنتظره اتفاق افتاد.فوری: والیبال ایران و یک انصراف تلخ و باورنکردنی

شهداب یزد قطعا یکی از موفق‌ترین تیم‌های والیبال در یک دهه اخیر است که این موفقیت را مدیون مدیریت درست خود است.

در حالی که این باشگاه قرار است بزرگترین رویداد ورزشی تاریخ استان یعنی جام باشگاه‌های آسیا را میزبانی کند امیر شرافت مدیر عامل این باشگاه یک استوری گلایه آمیز و تلخ منتشر کرد که بوی خداحافظی این باشگاه را می‌دهد.

او در این استوری نوشت: "هواداران خون‌گرم و همیشه همراه شهدابی، مردم عزیز و شریف استان یزد فقط همین‌و می‌تونم بگم که واقعا تنهاییم و به شدت دلسرد از تبعیض‌های آقایون و حمایت بیش از حد از باشگاه سوگولی شهرستان خاص.

امیدوارم اوضاع تغییر کنه ولی با این شرایط واقعا توانی برای ادامه دادن نیست و قطعا این سال آخریه که در کنار هم برای شادی دل شما تلاش می‌کنیم، ولی دیگه از این همه بی‌احترامی و بی‌توجهی خسته شدم و این سال آخرم فقط به‌خاطر وجود شادی دل شماها ادامه می‌دم.

امیدوارم تو بزرگترین رویداد تاریخ یزد که تو میزبانیشم علی‌رغم وعده‌ها و قول‌های بی‌شمار تک و تنهاییم با حمایت همیشگی شماها سربلند باشیم و‌ مابقیش دست آقایون و تصمیماتشون، یا حق"

این استوری سراسر گلایه نشان می‌دهد که مدیر عامل شهداب یزد دل پر دردی را از مسئولان دارد و دیگر قصد ادامه دادن را ندارد. یکی از چشم‌اندازهای شهداب یزد در آغاز تأسیس قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا بوده و باید دید به این هدف خواهند رسید یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره