نماد آخرین خبر

کرمانی مقدم: العملود از دانیال بهتر است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کرمانی مقدم: العملود از دانیال بهتر است

ایسنا/ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد سرخ پوشان در دو بازی اول فصل ناراضی است و گفت که اگر به همین شکل ادامه بدهد نمی‌توانیم بگوییم که پرسپولیس مدعی قهرمانی است.
مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت حال حاضر پرسپولیس پس از پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: این دو بازی را که پرسپولیس انجام داد دوست نداشتم و بازی رو به جلو نکرد و در بازی با تراکتور مستحق مساوی نبود. یک امتیازی که پرسپولیس گرفت به نفعش بود و اگر امتیاز از دست بدهد به مشکل برمی‌خورد. درست است که بازی‌ها سخت هستند ولی نباید راحت از دستشان بدهیم. 
وی در مورد روند نقل و انتقالات باشگاه اضافه شدن ایوب العملود، فرشاد احمدزاده، الکسیس گندوز و علی علیپور گفت: بازیکنان خوبی جذب کردیم و مدافع راست جدید سرخ‌ها بسیار عملکرد خوبی داشت و از دانیال اسماعیلی فر خیلی بهتر است. با اضافه شدن میلاد محمدی سمت چپ تیم رو به جلو می شود ولی باز هم به یک مهاجم خارجی گلزن نیاز دارد. من از فصل گذشته از ترابی و بیرانوند راضی نبودم. بیرانوند عملکرد خوبی در بازی ها نداشت و از ترابی و اسماعیلی فر چیزی ندیدیم. در حال حاضر  پرسپولیس دفاع با کیفیتی دارد و  با توجه به اینکه بازیکنان خوبی جذب کرده باز هم نیاز به یک هافبک بازی‌ساز مثل سروش رفیعی دارد. 
بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص اشتباهات داوری با VAR عنوان کرد: فکر می‌کنم این سیستم VAR نیست چون تصویر آهسته صحنه که در تلویزیون پخش می شود را داوران می‌بینند و نظر می دهند. چطور بازیکن پرسپولیس اخراج شد؟ این موضوعات به ضرر پرسپولیس خواهد بود. زمانی که پای بازیکن روی مچ می رود، کارت زرد برای بازیکن خطا کرده کافی است اما زمانی که پا بالا می آید و به زانو برخورد می کند باید اخراج شود. سروش رفیعی مچ پای بازیکن تراکتور را زد و این خطا کارت قرمز نداشت و فکر می‌کنم اگر VAR  نداشته باشیم بهتر است. 
کرمانی مقدم در مورد تقابل پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی و کار سخت گاریدو پس رفتن یحیی و اوسمار ویرا گفت: این بازی از بازی با تراکتور هم سخت‌تر است. سرمربی فولاد مربی با دانشی است و نقاط ضعف و قوت تیم را می داند و در حالی که ۴ امتیاز گرفته، شناخت خوبی نسبت به شاگردان گاریدو دارد. سرمربیان پیشین پرسپولیس قهرمانی‌های زیادی کسب کردند اما سرخ‌ها اسکلت خودشان را حفظ کردند. زمان می‌برد تا گاریدو با بازیکنان آشنا شود. ما در دو بازی قبل شادابی گذشته را در تیم ندیدیم و بازیکنان ترسو بازی می کردند. اگر همین طور وضعیت جلو برود سخت است بگوییم که پرسپولیس مدعی قهرمانی خواهد بود.
او در خصوص وضعیت ورزشگاه آزادی و میزبانی‌های پرسپولیس در شهرهای مختلف گفت: ایراد کار از فدراسیون فوتبال است. چند سال است که می خواهند آزادی را درست کنند، چرا دقیقا باید قبل از آغاز لیگ این اتفاق بیفتد؟ این کار تنها به بازیکنان لطمه می زند و پرسپولیس اگر بازی اولش با ذوب آهن در آزادی بود قطعا پیروز میدان بود. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره