نماد آخرین خبر

استقلال و نبرد با دو سرمربی اسپانیایی در پنج روز!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
استقلال و نبرد با دو سرمربی اسپانیایی در پنج روز!

ورزش 3/ با اعلام برنامه‌ی بازی های لیگ مشخص شد که استقلال باید حد فاصل پنج روز با پرسپولیس و السد بازی کند.
 "طبق اعلام سازمان لیگ،دربی ۱۰۴ چهارشنبه ۴ مهر در ورزشگاهی که هنوز مشخص نیست،انجام خواهد شد. استقلال پنج روز بعد دوشنبه ۹ مهر باید در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر مقابل السد فلیکس سانچز صف آرایی کند.
استقلال قبلا در سال بهمن ماه سال ۹۵ چنین سابقه ای داشته است و چنین تقویمی برای آنها ناشناخته نیست. ۱۹ بهمن سال ۹۵ استقلال یک تقابل حساس با السد قدرتمند داشت که آن روزها تازه ژاوی را به خدمت گرفته بود و پورعلی‌گنجی را نیز در اختیار داشت. برنده‌ی این پلی آف مجوز حضور در مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا بدست می آورد. استقلال در ضیافت پنالتی ها با درخشش رحمتی توانست با نتیجه‌ی۴_۳ موفق به حذف تیم السد بشود.
پنج روز بعد ۲۴ بهمن استقلال منصوریان در دربی به یک پیروزی به یادماندنی رسید. استقلال در آن بازی ابتدا با گل رفیعی عقب افتاد اما سه گل فرشید اسماعیلی،علی قربانی و کاوه رضایی استقلال را به یک برد شیرین مقابل پرسپولیس ترسناک برانکو رساند و آن روز های زمستان برای استقلال،روز های بسیار خاطره انگیزی شد
نکته جالب حضور یک مربی اسپانیایی روی نیمکت پرسپولیس در این فصل است که اتفاقا دوران اوج مربیگری‌اش مربوط به دورانی است که نکونام در لالیگا توپ می‌زد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره