نماد آخرین خبر

واکنش جالب الخلیفی: چه قرعه‌های سختی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش جالب الخلیفی: چه قرعه‌های سختی!

ورزش 3/قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و هواداران تیزبین واکنش ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، را شکار کردند.
  فرمت جدید این رقابت‌ها شامل ۳۶ تیم است که از ۳۲ تیم افزایش یافته و در یک مرحله لیگ مانند رقابت می‌کنند. هشت تیم برتر مستقیماً به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود می‌کنند.
تیم‌های نهم تا بیست و پنجم با یکدیگر در پلی‌آف رقابت می‌کنند تا هشت تیم دیگر که مرحله یک‌هشتم نهایی را تشکیل می‌دهند، مشخص شوند. تیم‌هایی که حذف می‌شوند، مانند فصل‌های گذشته به لیگ اروپا سقوط نخواهند کرد. با کمک یک ابررایانه هوش مصنوعی، یوفا قرعه‌کشی را پنجشنبه شب در موناکو انجام داد و نمایندگان باشگاه‌های مختلف برای دیدن قرعه‌های خود حضور داشتند. هواداران تیزبین واکنش الخلیفی به قرعه‌عای تیمش را به‌ویژه زمانی که دوربین‌ها او را نشان دادند، مشاهده کردند.
قهرمان فرانسه با تیم‌های منچسترسیتی، اتلتیکو مادرید، پی‌اس‌وی آیندهوون و خیرونا در خانه و با تیم‌های بایرن مونیخ، آرسنال، سالزبورگ و اشتوتگارت در خارج از خانه روبرو خواهد شد؛ که یکی از سخت‌ترین قرعه‌های مسابقات است. الخلیفی نتوانست احساسات خود را پنهان کند و پس از اعلام لیست مسابقات سخت تیمش، به وضوح متعجب شد. بازی با بایرن تکرار فینال فصل ۲۰-۲۰۱۹ خواهد بود. هر دو تیم تقریباً رکورد برد مشابهی در آمارهای رودررو دارند
هواداری درباره واکنش الخلیفی نوشته: «او باورش نمی‌شود. فکر کنم از همین الان دلش برای امباپه تنگ می‌شود. اوه، الان یادم افتاد، با امباپه هم چیزی نبردند.»


هوادار دیگری نوشته: «فکرش را بکنید، با این قرعه‌ها ممکن است پی‌اس‌جی به پلی‌آف برود. اتفاق جالبی خواهد بود.»
کاربری نوشته: «الخلیفی با واکنشش من را به خنده انداخت. او با خود می‌گوید این فصل هم قهرمان چمپیونزلیگ نخواهند شد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره