نماد آخرین خبر

میودراگ بژوویچ، مربی صبور و خوش فکر!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
میودراگ بژوویچ، مربی صبور و خوش فکر!

ورزش 3/سرمربی مونته‌نگرویی استقلال خوزستان نمره قابل قبولی در سه هفته ابتدایی لیگ کسب کرده است.
 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در بازی با استقلال فوتبال کامل و منطقی را ارائه کرد و با تعویض‌های موثر، انتخاب استراتژی مناسب و البته آنالیز خوب استقلال توانست راه‌های گلزنی استقلالی‌ها را ببندد و فوتبال این تیم را تحت تاثیر قرار دهد.
بوژوویچ در دو هفته گذشته هم تیم‌اش را با ساختار دفاعی مناسبی به میدان فرستاد و در مقابل گل‌گهر شاید اگر اشتباهات فردی بازیکنانش نبود می‌توانست با تک گل پیروز یا با نتیجه صفر بر صفر با امتیاز از زمین خارج شود.
او تغییرات زیادی در تیم‌اش ایجاد کرده و در بازی با استقلال بدون تغییر در فاز دفاعی و با تقویت بازیکنان هجومی شرایط تیم‌اش را بهتر کرد و توانست سه امتیاز مسابقه را به دست آورد، او از ابتدا کاینا نونس را در زمین قرار داد و سبک بازی هجومی خود را با ارسال توپ برای این مهاجم تغییر داد و در ادامه 2 تغییر در میانه میدان و در نهایت با حضور نیوی بیفوما توانست به گل هم برسد و با 4 امتیاز هفته سوم را به پایان برساند.


بوژوویچ بازیکنان خارجی خود را به مرور به تیم‌اش اضافه کرد و تغییرات زیادی در تیم خود ایجاد نکرد، حفظ ثبات در ترکیب اصلی و اضافه کردن بازیکنان تاثیرگذار به این مجموعه رفتار منطقی و حساب شده این مربی را نشان می‌دهد.
2 کلین‌شیت برای تیمی که فصل گذشته در مجموع فقط 3 کلین‌شیت انجام داده یک آمار شگفت انگیز به حساب می‌آید، او در ابتدای کار خود نمره قابل قبولی گرفته است و باید دید استقلال خوزستان بعد از تعطیلات چه فرمی خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره