نماد آخرین خبر

او فقط شماره هشت یوونتوس را می‌خواست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
او فقط شماره هشت یوونتوس را می‌خواست

ورزش 3/ تئون کوپمینرز هافبک هلندی سابق برگامو با قراردادی پنج ساله به مبلغ ۵۲ میلیون یورو به کسوت یوونتوس درآمد. 
یووه‌ای‌ها با رهبری مدیرشان جیونتولی برای ساختن یک ترکیب قدرتمند برای تیاگو موتا برنامه داشتند و تقریبا از فصل پیش اهدافشان را تعیین کرده بودند. سه بازیکن مهم این لیست عبارت بودند از کالافیوری، تودیبو و کوپمینرز.
وقتی که فصل نقل و انتقالات آغاز شد؛ یوونتوس مذاکرات برای جذب پدیده‌ی فصل قبل سری آ و یورو، ریکاردو کالافیوری را آغاز کرد. باشگاه بولونیا اما به واسطه‌ی اینکه تورینی‌ها موتا را از چنگشان درآورده بودند، درهای مذاکره را به روی آنها بستند و کالافیوری راهی آرسنال شد. البته شاید طرفدار رم بودن کلا هم در این اتفاق بی‌تاثیر نباشد.
پس از آن مدیران یووه به سراغ جذب یک مدافع دیگر یعنی ژان کلر تودیبو رفتند. این بازیکن فرانسوی از منچستریونایتد هم پیشنهاد داشت اما در آخر وستهم را به عنوان مقصدش انتخاب کرد و گورخرها کالولو از میلان را به عنوان مدافع در این پنجره جذب کردند.
اما قضیه‌ی کوپمینرز ۲۶ ساله فرق می‌کرد. او از ابتدا پیراهن یوونتوس را می‌خواست و به شماره ۸ آن رسید. او به شدت به باشگاهش فشار می‌آورد که مجوز حضور او در پرافتخارترین تیم سری آ را صادر کنند و سرانجام این انتقال مهم انجام شد. تئون می‌تواند بازیکن بسیار مفیدی برای بیانکونری باشد و تفاوت‌ها را رقم بزند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره