نماد آخرین خبر

کمپانی: بی‌صبرانه منتظر فصل جدید چمپیونزلیگ هستم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کمپانی: بی‌صبرانه منتظر فصل جدید چمپیونزلیگ هستم

ورزش 3/ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه دارد هر چه زودتر رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.
 بایرن مونیخ در هفته دوم رقابت‌های بوندس‌لیگا روز یکشنبه به مصاف فرایبورگ خواهد رفت.
ونسان کمپانی از همکاری با بایرن مونیخ به شدت رضایت دارد و همانطور در کنفرانس خبری خود اشاره کرده بی صبرانه منتظر اولین بازی خانگی فصل در ورزشگاه آلیانز آرنا است.
ونسان کمپانی وینسنت کمپانی در نشست خبری پیش از اولین بازی خانگی بایرن گفت:"بالاخره یک بازی در آلیانز آرنا از راه رسید. احساس می‌کنم مدت زیادی از حضورم در اینجا می‌گذرد اما ما حتی هنوز در آلیانز بازی نکرده‌ایم. به نظرم بازیکنان جدید هم به همین اندازه منتظر بازی در ورزشگاه خانگی خودمان هستند. می‌خواهیم یک بازی خوب برای هواداران انجام دهیم." 
مایکل اولیسه؟
او بازیکنی است که اعتماد به نفس بالایی دارد. او خیلی سریع ادغام می‌شود. امیدوارم در هفته‌های آینده نشان دهد که چقدر خوب است چون او بازیکن مهمی برای ما خواهد بود. او باید چنین چیزی را نشان دهد.

احتمال تغییرات در خط دفاعی؟
ما همه احتمالات را بررسی می‌کنیم، به جزئیات می‌پردازیم تا راه حل‌هایی پیدا کنیم و تصویری عالی شکل دهیم. ما در نیمه اول مقابل وولفسبورگ عملکرد بسیار خوبی داشتیم و پس از پایان نیمه تمام قدرت خود را از دست دادیم. اما ما جنگیدیم و ادامه دادیم. ذهنیت تیم خوب بود. باید مسائل را به عنوان یک تیم حل کنیم. ترکیب انتخاب من است. مربی باید برای یک بازیکن تصمیم بگیرید، نه علیه یک بازیکن.
فیفادی پیش رو؟
این وقفه زمانی اتفاق می‌افتد که می‌توانیم چیزهایی را که تاکنون روی آن‌ها کار کرده‌ایم، تحلیل کنیم. سپس فاز بعدی را برنامه ریزی می‌کنیم. دوست دارم یک ترکیب خوب داشته باشم. بازیکنانی مانند توماس مولر یا مانوئل نویر برای ریکاوری بیشتر استراحت خواهند کرد. سپس بازیکنانی نیز هستند که باید روی تناسب اندام خود کار کنند. تعطیلات ما اینگونه خواهد بود.
قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا؟
من بی‌صبرانه منتظر بازی‌ها و تنوع تیم‌ها هستم. در مورد هر تیم جداگانه از من سوال نپرسید. فقط می‌خواهم در هر بازی پیروز شوم، اما هنوز نمی‌دانم با سیستم جدید چه حسی خواهد داشت.
احتمال کاپیتانی یوشوا کیمیش در تیم ملی آلمان؟
من برای مربیان تیم ملی آلمان احترام قائل هستم. نظر من اینجا مهم نیست. یوشوا برای ما یک رهبر است. او اینجا خیلی به من کمک کرده است.
فرایبورگ؟
هرچه بیشتر یک تیم را تجزیه و تحلیل کنید، آن باشگاه را بیشتر درک می‌کنید. این تاثیرگذار است. تیم هویت مشخصی دارد. باشگاه فرایبورگ به روشی کاملا واضح عمل می‌کند و مدت زیادی است که در بوندسلیگا حضور داشته است. به عنوان یک مدل، واقعاً چشمگیر هستند. بازی سختی برای ماست اما هدف ما در آلیانز آرنا همیشه روشن است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره