نماد آخرین خبر

دی‌ماریا: مسی و مارادونا از یک سیاره دیگر آمده‌اند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دی‌ماریا: مسی و مارادونا از یک سیاره دیگر آمده‌اند

ورزش 3/آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی، می‌گوید همین که توانسته با لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا کار کند برای او افتخار بزرگی است.
 آنخل دی‌ماریا احساس می‌کند بهترین بازیکن تاریخ آرژانتین است و لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا از سیاره‌ دیگری به زمین آمده‌اند.
این مهاجم 36 ساله در کوپا آمه‌ریکا 2024 به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و پایانی درخشانی در کارنامه‌ بازی‌های ملی خود رقم زد.
ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس که پیش از این تورنمنت اعلام کرد قصد خداحافظی از بازی‌های ملی را دارد، شاهد شکست کلمبیا در فینال بود و جام قهرمانی را بالای سر برد.
او همچنین بخشی از تیم قهرمان آرژانتین در جام جهانی 2022 بود و در فینال آن رقابت‌ها  گلزنی کرد که لیونل مسی هم یکی از گلزنان آن بازی بود‌.
با 145 بازی ملی، صحبت‌های زیادی شکل گرفته بود که دی‌ماریا می‌تواند خودش را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ آرژانتین معرفی کند.
دی ماریا که چندین سال در کنار مسی بازی کرده و در جام جهانی 2010 زیر نظر مارادونا کار کرده، به این ادعاها پاسخ داده و به ای‌اِس‌پی‌اِن گفت:"شاید بتوانم اول باشم چون لیونل مسی و دیه‌گو از سیاره دیگری هستند! همین که توانستم با لئو بازی کنم و دیه‌گو را به عنوان مربی داشته باشم، برایم کافی است."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره