نماد آخرین خبر

بنزما در پاسخ به شایعات: من فقط بازیکن هستم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بنزما در پاسخ به شایعات: من فقط بازیکن هستم!

ورزش 3/کریم بنزما، کاپیتان الاتحاد عربستان تاکید نکرد نقشی در حضور سرمربی و بازیکنان فرانسوی در این تیم نداشته است.
در هفته دوم رقابت های لیگ روشن عربستان، شب گذشته الاتحاد در حضور کامل کاپیتانش کریم بنزما به سختی و با گل دقیقه آخری حسام عوار با نتیجه ۲-۱ از سد میهمانش التعاون گذشت و شش امتیازی شد.
کریم بنزما مهاجم ۳۶ ساله این تیم در خصوص این برتری گفت:" فصل کابوس واری را پشت سر گذاشتیم اما امسال قصد جبران داریم و خداراشکر که توانستیم تا اینجای کار شش امتیاز بدست آوریم. از حمایت هواداران الاتحاد نیز ممنونم.
بنزما درخصوص شانس قهرمانی تیمش‌گفت:" رقابت سختی با تیم هایی چون النصر و الهلال داریم اما قطعا ما بازیکنان و کلیه عوامل تیم از هیچ تلاشی برای کسب قهرمانی دریغ نخواهیم کرد. شدیدا بدنبال جبران ناکامی های فصل قبل هستیم.
بنزما درخصوص انتقاداتی که از زمان پیوستنش به الاتحاد تا کنون از او می‌شود گفت:" به هر حال از تیم بزرگی به نام رئال مادرید به اینجا آمدم و انتظارات از من بالا است. طبیعتا باید تلاشم را دوچندان کنم تا در زمین عملکرد بهتری به نمایش بگذارم. توقعاتی که از بازیکنان اروپایی در لیگ عربستان شکل گرفته کاملا درست است.
بنزما در پایان درخصوص شایعاتی مبنی بر مخالفت با حضور استفانو پیولی و انتخاب سرمربی و اضافه شدن بازیکنان فرانسوی به این تیم گفت:" به هیچ عنوان صحت ندارد. وظایف من به عنوان بازیکن مشخص است و من کاری جز فوتبال بازی کردن برای الاتحاد انجام نمی‌دهم."

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره