نماد آخرین خبر

ژابی: این هنوز صد درصد توان لورکوزن نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ژابی: این هنوز صد درصد توان لورکوزن نیست

ورزش 3/ژابی آلونسو معتقد است که تیمش هنوز باید برای رسیدن به بالاترین سطح ممکن تلاش کند.
بایرلوکوزن در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های فصل جدید بوندسلیگا شنبه شب در ورزشگاه خانگی‌اش باید روبروی لایپزیش به میدان برود و امیدوار است که بتواند در حد و اندازه مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شود و در دومین دیدارش در فصل جدید هم به پیروزی برسد.
ژابی آلونسو دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
شرایط تیم برای بازی حساس برابر لایپزیش: 
همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند. انتظار دارم که انرژی زیادی از آنها در طول این بازی ببینم و می‌دانم که تیمم آماده جنگیدن و ادامه حضور در این مسابقه است.

هدف لورکوزن: 
ما می‌دانیم که هنوز هم می‌توانیم پیشرفت کنیم و همچنان به بالاترین سطح ممکن برای خودمان نرسیدیم. باید به تلاش کردن ادامه دهیم تا بتوانیم بهتر بازی کنیم. هدف ما این است که بتوانیم بازی را بهتر کنترل کنیم و می‌دانیم که در مسیر درستی قرار داریم.
برنامه بازی: 
بازیکنان می‌دانند که ما دقیقاً باید چه کاری در زمین انجام دهیم. سبک روانی که انتخاب کردیم به خوبی در بازی ما مشخص است و باید این ویژگی را حفظ کنیم تا بتوانیم در زمان‌هایی که توپ را در اختیار داریم و زمانی که توپ در اختیار حریف است به خوبی نقشه‌هایمان را اجرا کنیم.
اتحاد در تیم: 
همه بازیکنان در کنار هم احساس خوبی دارند اما این روندی است که باید طی شود. ما اطمینان داریم که در کنار هم می‌توانیم به سطحی که برای بازی کردن به دنبالش هستیم دست پیدا کنیم و این اتفاق با اتحاد عملی خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره