نماد آخرین خبر

متفاوت‌ترین مسابقه سپاهان در تاریخ لیگ برتر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
متفاوت‌ترین مسابقه سپاهان در تاریخ لیگ برتر

ورزش 3/سرانجام تیم فوتبال سپاهان برای اولین مرتبه با حضور فناوری کمک داور ویدئویی به میدان می‌رود.
این در حالی است که دو دربی فصل گذشته لیگ برتر با استفاده از این فناوری برگزار شد و مسابقات فصل جدید نیز در برخی مسابقات با حضور این تکنولوژی برگزار شده است. 
عدم استفاده از فناوری وی ای آر در مسابقات سپاهان سبب اعتراض هواداران این تیم و همینطور ژوزه مورایس شده است و آنها معتقدند که برگزاری گزینشی مسابقات با روح برقراری عدالت در تضاد است و یکپارچگی را زیر سوال می‌برد.
به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال با وجود قول‌هایی که طی فصول گذشته به وفور شاهدش بوده‌ایم و پس از پایان لیگ 23 با قاطعیت بیشتری بر زبان آنها آمد، هنوز موفق به برگزاری بالاترین سطح فوتبال ایران با فناوری وی ای آر نشده اند و صرفا در چند مسابقه و به صورت ناقص شاهد استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی هستیم.

البته استفاده از وی ای آر در همین حد هم با رضایت مسئولان باشگاه‌های مختلف و همینطور اهالی فوتبال همراه بوده و آنها امیدوارند که فدراسیون هر چه زودتر بتواند استفاده از این سیستم را به صورت کامل در تمام مسابقات به اجرا درآورد.

نکته دیگر اینکه سپاهان درفینال جام حذفی هم با استفاده از فناوری کمک داور ویدئویی موفق به قهرمانی شد. حالا در لیگ برتر مصاف با شمس آذر در قزوین که به میزبانی طلایی پوشان فوتبال ایران برگزار می‌شود، اولین بازی تاریخ این تیم قدیمی و مدعی فوتبال ایران خواهد بود که با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره