نماد آخرین خبر

یونایتد - مورینیو؛ وقت خوب انتقام!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یونایتد - مورینیو؛ وقت خوب انتقام!

ورزش 3/با انجام قرعه کشی لیگ اروپا، منچستر یونایتد بعد از سه سال باید با ژوزه مورینیو در فنرباغچه رودررو شود.
قرعه کشی لیگ اروپا در شرایطی برگزار شد که این مسابقات نیز از این پس همانند لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد و دیگر خبری از هشت گروه چهار تیمی نیست. منچستر یونایتد، پورتو، ااس رم، آژاکس، تاتنهام، لاتزیو، گالاتاسرای  و فنرباغچه از جمله تیم های مطرح حاضر در لیگ اروپا هستند.
قرعه کشی مسابقات حکم به تقابل های جذابی داد که یکی از آن‌ها مختص به دوئل منچستر یونایتد و فنرباغچه با سرمربیگری ژوزه مورینیو است. مردی که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ هدایت شیاطین سرخ را عهده دار بود. او با منچستر موفق به کسب یک جام اتحادیه، یک سوپرجام انگلیس و یک قهرمانی در همین مسابقات لیگ اروپا شد و در نهایت به علت کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر، جای خود را به اوله گونار سولسشر داد.
مورینیو بعد از یونایتد راهی تاتنهام شد و بعد از دو فصل از آن تیم هم اخراج شد  تا سر از سری آ دربیاورد. دوران او با آاس رم نیز علی‌رغم قهرمانی اش در لیگ کنفرانس، چندان خوش پیش نرفت و از جمع جالوروسی نیز جدا شد.
مورینیو در تصمیمی غیرمنتظره بعد از استراحتی کوتاه تصمیم گرفت به ترکیه و فنرباغچه برود. او و تیمش در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا در مراحل اول حذف شدند و راهی لیگ اروپا شدند.
جالب انکه آخرین تقابل آقای خاص با تیم سابقش در آوریل ۲۰۲۱ رقم خورد و او با شکستی که مقابل تیم سابقش با نتیجه ۲-۱ متحمل شد، از هدایت اسپرز برکنار شد. البته که او یک فصل قبل با نتیجه پرگل ۶-۱ از سد یونایتد گذشته بود.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید