نماد آخرین خبر

گواردیولا: دوست ندارم برای هالند ذخیره بخرم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گواردیولا: دوست ندارم برای هالند ذخیره بخرم!

ورزش 3/پپ گواردیولا می‌گوید دوست ندارد فهرستی طولانی از بازیکنان در اختیار داشته باشد و به همین دلیل بازیکن ذخیره برای ارلینگ هالند نخریده است.
منچسترسیتی در چارچوب دیدارهای هفته سوم فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روز شنبه در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان خواهد رفت و مصمم است که سه امتیاز این بازی را هم از آن خود کند و همچنان در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات بماند.
پپ گواردیولا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و با خبرنگاران گفتگو کرد.
فیل فودن: 
فودن هنوز شرایط خوبی ندارد و احساس درد می‌کند.
رودری و متئو کواچیج: 

هر دو بازیکن حالا نسبت به قبل شرایط بسیار بهتری دارند و بقیه بازیکنان هم مشکلی برای حضور در میدان نخواهند داشت.
خریدهای جدید: 
بعید است که خرید خاصی داشته باشیم و روز آخر آرامی را سپری خواهیم کرد.
شرایط تیم: 
از همه راضی هستیم. انتظار نداشتیم که خولین آلوارز جدا شود. نمی‌دانم چون او مذاکراتی طولانی مدت با مدیر برنامه‌هایش داشت و شاید باید انتظار این اتفاق را می‌داشتیم. اما همیشه این طور به نظر می‌رسید که او قرار است بماند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.
ذخیره ارلینگ هالند: 
اسکار باب در فاصله دو یا سه ماه دیگر باز خواهد گشت و فیل فودن هم می‌تواند در آن پست بازی کند. ما ایلکای گوندوگان و برناردو سیلوا را هم داریم.
نخریدن ذخیره برای هالند: 
شاید این اشتباه باشد، هنوز نمی‌دانم اما دوست ندارم با تیمی که فهرست بسیار بلند بالایی دارد همکاری کنم. دوست ندارم کاری کنم که بازی کنند برای مدت طولانی فرصت بازی نداشته باشند. وقتی فهرستی طولانی از بازیکنان که مصدوم نیستند داشته باشید، ممکن است بعضی از آنها یک ماه هم فرصت بازی به دست نیاورند. وقتی همه با شانسی برای بازی در تیم مشارکت کنند، عملکرد تمام تیم همیشه بهتر می‌شود.
دعوت نشدن کایل واکر به تیم ملی انگلیس: 
وقتی به دوران اوجش برگردد که خیلی زود خواهد بود، همیشه سلاحی ارزشمند برای تیم ملی کشورش به حساب خواهد آمد چون ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که برای سیتی خیلی خیلی مهم است.
تصمیمش برای ادامه حضور در سیتی: 

این سوال را در روزهای اول فصل جدید پاسخ دادم و دیگر تمام شده است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید