نماد آخرین خبر

بدشانس مثل حسینی؛ پنالتی علیه لبخند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بدشانس مثل حسینی؛ پنالتی علیه لبخند

ورزش 3/آلومینیوم اراک می‌توانست برنده بازی با مس رفسنجان باشد که یک پنالتی سرنوشت آنها را تغییر داد.
سید مجتبی حسینی پس از اینکه تیمش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در فصل گذشته مقابل مس رفسنجان در ضربات پنالتی مغلوب شد و با بدشانسی به فینال نرسید، دیروز هم اتفاق تقریبا مشابهی تجربه کرد و در روزی که شانس کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز در دیدار خارج از خانه برابر نارنجی پوشان را داشت، با یک پنالتی سرنوشت‌شان عوض شد.
شاگردان حسینی در حالی که موقعیت‌های پرشماری در دیدار روز گذشته مقابل مس رفسنجان خلق کردند و با درخشش حامد لک نتوانستند به گل برسند، در لحظات پایانی نیمه اول این فرصت را داشتند تا نتیجه را دو بر یک کنند و پیش بیفتند و شانس پیروزی خود را بالا ببرند ولی این اتفاق نیفتاد و بردشان به باخت تبدیل شد.

آلومینیوم اراک پس از اینکه روی یک کار تاکتیکی توانست گل تساوی مقابل مس رفسنجان را بزند، صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی ضربه پنالتی سید مهران موسوی را حامد لک مهار کرد تا مجتبی حسینی که امیدوار بود تیمش با سه امتیاز از این باز بیرون بیاید، اتفاق متفاوتی را تجربه کند.
مس رفسنجان سال گذشته با یک پنالتی در دور رفت لیگ برتر و ضربات پنالتی در جام حذفی توانسته بود آلومینیوم را شکست بدهد که مجتبی حسینی امیدوار بود این بدشانسی‌ها دست سر از تیمش بردارد ولی دیروز هم دوباره چنین اتفاقی رخ داد و یک ضربه پنالتی، اجازه نداد در مسیر پیروزی قرار بگیرند و در نهایت هم بازنده شدند.

با این وجود، حسینی امید زیادی دارد تا تیمی که تلفیقی از با تجربه‌ها و جوانان پرشمار است را به شرایط خوبی برساند و پس از تعطیلات، دوباره به روند خوب سال گذشته برگردند و پرقدرت ظاهر شوند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید