نماد آخرین خبر

مارسکا: با بسته شدن پنجره نفس راحت می‌کشم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مارسکا: با بسته شدن پنجره نفس راحت می‌کشم!

ورزش 3/انزو مارسکا می‌گوید بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اتفاق بسیار خوبی برای او خواهد بود.
چلسی در چارچوب دیدارهای هفته سوم فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه باید در ورزشگاه استمفوردبریج برابر کریستال پالاس به میدان برود و به دنبال کسب یک پیروزی پر گل دیگر در این مسابقات خواهد بود.
انزو مارسکا دقایقی قبل در نشست خبری این بازی حاضر شد و با خبرنگاران گفتگو کرد.
پایان پنجره نقل و انتقالات: 
با بسته شدن پنجره اجساس خوبی خواهم داشت و همه سرمربیان همینطور هستند و خیلی خوش شانس هستم که تیم خوبی دارم که می‌توانم بازیکنانم را از جمع آنها انتخاب کنم.
شرایط بازیکنان برای بازی پالاس: 

ما هنوز خبر جدیدی نداریم. همه چیز مانند سابق است. ریس جیمز و لاویا همچنان مصدوم و در حال طی کردن روند درمان هستند.
انتظارات از تیم: 
ما تا به حال در این دو ماهی که سپری کردیم بسیار خوشحال و راضی هستیم. فراتر از حد انتظار من و چیزی که پیش‌بینی می‌کردم قرار داریم. هنوز در بسیاری از موارد باید پیشرفت کنیم.
سبک بازی چلسی: 
سبک و شیوه بازی ما کاملا مشخص است. از همان روز اول هم هویت این تیم برای ما مشخص بود. امیدوار هستیم که بتوانیم روز به روز پیشرفت کنیم و بازی به بازی عملکرد بهتری را به نمایش بگذاریم.
کول پالمر: 
من واقعا تحت تاثیر استعداد و عملکرد کول قرار گرفتم. این که بتوانید چنین آمار خوب و پاس گل‌های درخشانی را تکرار کنید اصلا آسان نیست. او نیاز دارد که از فوتبالش نهایت لذت را ببرد.
انتخاب کاپیتان: 
ما بازیکنان متفاوتی داریم که در حد و اندازه کاپیتان‌ها رفتار می‌کنند. من دوست دارم بازیکنانی داشته باشم که احساس مسئولیت کنند. ما ریس جیمز را در این تیم داریم، انزو فرناندز را داریم و لوی هم می‌تواند یکی از آنها باشد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر