نماد آخرین خبر

دلایل شکست عجیب آلکاراز در دور دوم مشخص شد

منبع
فارس
بروزرسانی
دلایل شکست عجیب آلکاراز در دور دوم مشخص شد

فارس/تنیسور جوان اسپانیایی دلایل شکست زودهنگام خود را در مسابقات آمریکا توضیح داد.
کارلوس آلکاراز بامداد امروز در دور دوم مسابقات تنیس آزاد آمریکا ۲ بر یک مقابل نفر هفتاد و چهارم جهان شکست خورد و حذف شد. 
وی در این باره گفت: حریفم اشتباهات زیادی که من فکر می‌کردم قرار است انجام دهد مرتکب نشد بنابراین من کمی گیج شدم. نمی دانستم چگونه آن را مدیریت کرده و چگونه با آن برخورد کنم. 
بخت ۳ قهرمانی تنیس آزاد آمریکا خاطرنشان کرد: من نتوانستم سطح خودم را افزایش دهم. فکر می‌کنم سطح من در تمام بازی در همان نقطه باقی ماند و این برای بردن بازی یا دادن فرصت به خودم برای ورود به مسابقه یا تلاش برای دادن موقعیت به خودم کافی نبود.
آلکاراز که تقریبا یک ماه پیش مدال نقره المپیک را گرفته بود اعتراف کرد که خسته بود و اثرات چنین تابستان شلوغی را احساس می کرد اما از نظر روحی نیز باید پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشد.
این تنیسور جوان اسپانیایی یادآور شد: امروز مقابل حریف بازی می‌کردم و در ذهنم با خودم بازی می‌کردم. احساسات زیادی که نمی توانستم کنترل کنم. من در بعضی نقاط بالا بودم، بعد بعضی امتیازها را از دست دادم. باید بگویم در ذهن من یک ترن هوایی بود! بنابراین اگر بخواهم به برنده شدن چیزهای بزرگ فکر کنم، نمی‌توانم اینطور باشم، باید پیشرفت کنم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره