نماد آخرین خبر

هافبک برزیلی رئال به گرانادا پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هافبک برزیلی رئال به گرانادا پیوست

ورزش 3/رینیر ژسوس با قراردادی قرضی و یک ساله از رئال مادرید به گرانادا پیوست.
رینیر در ژانویه سال ۲۰۲۰ پس از درخشش در فلامینگو توجه مدیران باشگاه رئال مادرید را به خود جلب کرد و با امضای قراردادی شش ساله راهی این باشگاه شد تا فرصت درخشش در اسپانیا و در ترکیب یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال دنیا را به دست آورده باشد.
اما این بازیکن هیچ وقت فرصت بازی در ترکیب تیم اول رئال را پیدا نکرد و درنهایت در سال ۲۰۲۲ با قراردادی قرضی و دو ساله به دورتموند رفت. او سپس در سال ۲۰۲۲ بار دیگر تصمیم گرفت به صورت قرضی راهی خیرونا شود تا فرصت بیشتری برای بازی در طول فصل به دست آورد.
این هافبک برزیلی فصل گذشته هم قراردادی قرضی را با فروزینونه به امضا رساند و در طول یک سالی که در این تیم حضور داشت در ۲۲ بازی برای این تیم به میدان رفت و موفق شد دو گل هم برای آنها به ثمر برساند.

در روزهای اخیر بار دیگر بحث انتقال قرضی او از رئال به گرانادا مطرح شده بود و این باشگاه اسپانیایی دقایقی قبل به صورت رسمی اعلام کرد که رینیر را برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ به خدمت گرفته است تا او باز هم فرصتی برای نشان دادن توانایی‌هایش در رئال نداشته باشد اما امیدوار است که بتواند توانایی‌هایش را در ترکیب گرانادا به نمایش بگذارد.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید