نماد آخرین خبر

اعلام ترکیب سپاهان در اراک با دو تغییر مهم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعلام ترکیب سپاهان در اراک با دو تغییر مهم

ورزش 3/ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان فهرست ۱۱ بازیکن اصلی خود را برای مصاف با شمس آذر مشخص کرد.
در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان به دلیل شرایط ورزشگاه نقش جهان به اراک رفته و از شاگردان سعید دقیقی در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبانی خواهد کرد.
ژوزه مورایس که موفق شده همراه با شاگردانش از دو بازی قبلی مقابل چادر ملو و خیبر خرم آباد ۶ امتیاز کسب کند با ترکیب زیر برای کسب سومین پیروزی متوالی پا به ورزشگاه و زمین چمن آن خواهند گذاشت:
پیام نیازمند- محمد دانشگر، امین حزباوی، آریا یوسفی، حسین گودرزی، برایان دابو، محمد کریمی، وحدت حنانوف، رضا شکاری، محمدمهدی محبی و کاوه رضایی.

همانطور که مشخص است مهمترین تغییر در ترکیب سپاهان نسبت به بازی‌های قبلی حضور آریا یوسفی در پست دفاع راست است، که البته باید دید در جریان مسابقه این بازیکن در چه پستی بازی می‌کند و چه مسئولیتی به وحدت داده‌اند. 

در خط دفاعی همانطور که انتظار می‌رفت حزباوی و دانشگر در پست دفاع مرکزی بازی می‌کنند و حسین گودرزی هم دفاع چپ تیم خواهد بود.
در خط میانی کریمی، دابو و حنانوف فرصت بازی به دست آورده‌اند و در خط هجومی نیز شانس بازی به محبی، شکاری و کاوه رضایی داده شده است.
نکته قابل توجه دیگر در ترکیب سپاهان نیمکت نشینی رضا اسدی است که در بازی قبلی در ترکیب اصلی حضور داشت و همینطور جواد آقایی‌پور با وجود درخششی که در دیدار برابر خیبر از خود به نمایش گذاشت همچنان روی نیمکت حضور دارد و به عنوان یار اصلی وارد زمین نشده است.
نکته قابل توجه دیگر ترکیب سپاهان ادامه نیمکت نشینی صالح حردانی است که در بازی قبلی هم در خرم آباد در نیمه دوم به عنوان یار جایگزین وارد زمین شد. 
دیدار سپاهان و شمس آذر از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی اراک با سوت علی‌اصغر مومنی آغاز می‌شود. همچنین وحید زمانی در این مسابقه کمک داور ویدیویی خواهد بود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره