نماد آخرین خبر

اقدام ویژه قرقیزستان برای دیدار با ایران

منبع
مهر
بروزرسانی
اقدام ویژه قرقیزستان برای دیدار با ایران

مهر/ فدراسیون فوتبال قرقیزستان برای تماشای دیدار تیم ملی کشورش مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی دست به اقدام جالبی زده است.
تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۱۵ شهریور و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم ملی قرقیزستان خواهد بود.
سایت «۲۴» قرقیزستان در رابطه با این بازی نوشت: برای تماشای دیدار تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان، یک «فن زون» (منطقه ویژه هواداران) در میدان «آلاتو» برای تماشای مسابقه برپا خواهد شد. این خبر توسط اتحادیه فوتبال قرقیزستان اعلام شده است.
طبق این اطلاعیه، این فرصت ویژه‌ای برای هواداران است تا از تیم ملی قرقیزستان در آغاز دور سوم انتخابی جام جهانی حمایت کنند. در این رویداد، برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای مانند نمایش‌های ویژه، زمین‌های بازی، نقاشی صورت، مسابقات و اهدای جوایز برگزار خواهد شد. همچنین هنرمندان نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
یادآور می‌شویم که تیم ملی قرقیزستان به دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا راه یافته است. تیم قرقیزستان در ۵ سپتامبر به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت و در ۱۰ سپتامبر نیز در شهر بیشکک میزبان تیم ملی ازبکستان خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره