نماد آخرین خبر

رافینیا: بارسا بازیکن جدید نیاز ندارد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رافینیا: بارسا بازیکن جدید نیاز ندارد

ایسنا/ رافینیا پس از هت‌تریک در پیروزی قاطع مقابل وایادولید عنوان کرد این تیم به خرید جدیدی نیاز ندارد.
در ادامه دیدارهای هفته چهارم لالیگا بارسلونا در خانه به دیدار وایادولید رفت و توانست هفت بار دروازه این تیم را باز کند و برد پرگلی را به دست بیاورد تا با ۱۲ امتیاز از چهار بازی در صدر جدول قرار گیرد.
بارسا اوایل تابستان دنی اولمو و پاو ویکتور را به خدمت گرفت اما نتوانست نیکو ویلیامز، وینگر باشگاه بیلبائو که در پست رافینیا در سمت چپ بازی می کند را به خدمت بگیرد.
رافینیا پس از اینکه بارسا در این فصل با هانسی فلیک در لالیگا چهار برد از چهار بازی به دست آورده گفت: بازی امروز نشان داد که نیازی به حضور بازیکنان جدید نیست. ما در فرم خوبی هستیم و با قدرت کارمان را پیش می‌بریم. 
ملی پوش برزیلی درباره نمایش خود در این دیدار افزود: نمی دانم این دیدار بهترین عملکرد من در لباس بارسلونا بود یا نه اما مطمئنا یکی از بهترین بازی های من در بارسلونا بود. واقعا خوشحالم. این اولین هت‌تریک من در بارسلونا بود. خوشحالم که به تیم کمک کردم تا برنده شود. احساس خوبی دارم. از زمانی که از تعطیلات برگشتم سخت کار کرده‌ام. می‌دانم که این فصل بسیار مهمی برای من خواهد بود و می‌خواهم بهترین عملکردم را داشته باشم تا به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.
فلیک سرمربی بارسا نیز گفت امیدوار است این آخرین هت‌تریک رافینیا در بارسلونا نباشد. فلیک در نشست خبری گفت: من فکر می‌کنم رافینیا این کیفیت را دارد که اغلب در بازی‌های مختلف برای تیم گلزنی کند. او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. فکر می‌کنم او در حال حاضر کمی آزادتر نسبت به قبل در زمین بازی می‌کند.

بلوگرانا تنها تیمی در لالیگاست که رکورد صد درصدی در این فصل داشته است و توانسته تمام بازی‌هایش را با برد به پایان ببرد اما فلیک می‌داند که همه چیز می‌تواند به سرعت در اولین فصل تغییر کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره